اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی:

۴۳۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

۴۳۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی از پیش بینی اعزام چهار هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: اولین اعزام از روز 18 آبان ماه در شهرستان اسفراین با 230 دانش آموز دختر انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پورمحمدی، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک هدف از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس، ایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان خواند و اظهار کرد: در این اردوها فرهنگ دفاع و ارزشهای انقلاب به نسل جدید منتقل می شود و ارتباطی بین نسل جدید و نسل دفاع مقدس برقرار خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی همچنین با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تاکید خاصی بر نوجوانان و جوانان کرده اند، گفت: دانش آموزان ابتدا باید با ارزشها و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند تا بتوانند از ارزشهای دفاع مقدس پاسداری کنند و در مقابل دشمنی های جمهوری اسلامی ایران ایستادگی داشته باشند.

,

این مقام مسئول از پیش بینی اعزام چهار هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: اولین اعزام از روز گذشته 18 آبان ماه در شهرستان اسفراین با 230 دانش آموز دختر و پنج دستگاه اتوبوس انجام شد.

,

پورمحمدی خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان دختر که 50 درصد از کل جمعیت دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب را به خود اختصاص می دهد تا 20 اذرماه در 9 مرحله ادامه دارد.

,

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان شمالی عنوان کرد: همچنین اعزام دانش آموزان پسر خراسان شمالی از اول بهمن ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه اردو مدت 6 روز طول می کشد، یادآور شد: کاروان‌های دانش آموزی از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، طلائیه، شلمچه و اروند بازدید می‌کنند.

,

پورمحمدی عنوان داشت: در هر اتوبوس یک راوی و یک طلبه برای پاسخ به سوالات دانش آموزان حضور دارند، علاوه بر این در مسیر رفت و برگشت زیارت حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه