اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

دستگیری قاچاقچی توزیع‌کننده مواد مخدر گراس در ابهر/ 20 تن چوب جنگلی قاچاق در زنجان کشف شد

دستگیری قاچاقچی توزیع‌کننده مواد مخدر گراس در ابهر/ 20 تن چوب جنگلی قاچاق در زنجان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشت در شهرستان ابهر دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در این راستا 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در استان زنجان کشف و عامل آن نیز دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران انتظامی کلانتری 13 شریف آباد از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع گراس  مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم مقداری قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و توزیع می کند.

,

وی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و تیم ویژه ای به مخفیگاه متهم اعزام شدندخاطر نشان کرد:  مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهم 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس کشف کنند.

,

خانی‌پور با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به خانواده ها توصیه کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به غم اندوه خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق درزنجان ابراز کرد: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان موفق به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان های طارم وسلطانیه و پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان  موفق به شناسایی و توقیف خودروهای حامل بار قاچاق کردند.

,

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها 20 تن چوب جنگلی قاچاق کشف ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

خانی‌پور با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه