اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر:

جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر برگزار شد

جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر برگزار شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: شب گذشته جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر برگزار و آقای بابائی به سؤالات مطرح‌شده توسط شورا پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر اظهار داشت: اعضای شورای شهر ملایر با توجه به عملکرد شهردار برای اولین بار طرح سؤال رسمی در طی مدیریت دوساله حسین بابائی در سمت شهرداری ملایر در صحن شورا مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: اعضای شورای شهر پس از بررسی و با جمع‌بندی‌های انجام داده‌شده 5 سؤال را مطرح کرده و آن را به‌صورت کتبی به شهردار ملایر ابلاغ کردند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: سؤالات مطرح‌شده درباره میزان درآمدهای پایدار شهری با ذکر روش‌های تأمین و ایجاد درآمد، ، درصد تحقق بودجه در 7 ماه نخست سال با ذکر منابع و مبلغ و عنوان عوارض ، جریمه ، مالیات بر ارزش‌افزوده یا سایر منابع اعلام و علت عدم تعهد درآمدها طی دوره مذکور و- درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و انتفاعی از ابتدای تصدی‌گری شهردار با ذکر نام پروژه و درصد پیشرفت بوده است.

,

وی علت اتکای بیش‌ازحد شهرداری به درآمدهای حاصل از جرائم کمیسیون ماده صد و عوارض پروانه ساختمانی و عدم تعهد منابع درآمد پایدار , برنامه‌های آتی شهردار در مواجه با بحران و رکود اقتصادی و تأمین منابع مالی موردنیاز با پیش‌بینی مبلغ درآمد را دیگر سؤالات مطرح‌شده از شهردار عنوان کرد.

,

حجت‌الاسلام سبزینی بیان کرد: شب گذشته و در جلسه شورای اسلامی شهر ملایر شهردار ملایر در صحن شورا حاضرشده و به همه سؤالات مطرح‌شده پاسخ دادند.

,

وی گفت: شورای اسلامی شهر ملایر پس از بررسی پاسخ‌های شهردار در جلسه روز دوشنبه نتیجه را اعلام می‌کند و اگر اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار قانع شده باشند وی به کار خود ادامه می‌دهد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر افزود: اگر اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار نیز قانع نشده باشند طرح استیضاح شهردار کلید می‌خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه