اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

ایستادگی و تکیه بر دارایی‌های ملی چاره امروز کشورها برای غلبه بر آمریکا است

ایستادگی و تکیه بر دارایی‌های ملی چاره امروز کشورها برای غلبه بر آمریکا است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: امروز کشورهای مختلف باید برای غلبه بر آمریکا به داشته‌های خود تکیه کرده و در برابر مستبدان ایستادگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: گذشته روابط آمریکا به‌عنوان ابرقدرتی که در دنیا شناخته شده و رفتار این کشور با کشورهای جهان سوم به‌عنوان کشوری مترو‌پل و کشور پیرامون کاملا این حقیقت را اثبات می‌کند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: تا روزی که می‌تواند منافع اقتصادی، سیاسی و نظامی خود را از کشورهای ضعیف تامین کند به روابط ادامه می‌دهد ولی روزی که احساس کند کشورها قصد استقلال و جدا شدن از سیاست‌های استکباری آمریکا را دارند که به دنبال سلطه است و می‌خواهند خودشان را به‌عنوان کشوری آزاده در دنیا مطرح کنند، بنای ناسازگاری می‌گذارد و عملا اثبات کرده که قابل اعتماد نیست.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: پیشتاز این برهم زدن روابط کشورهای جهان سوم با آمریکا جمهوری اسلامی ایران است که آمریکا نیز این موضوع را متوجه شد.

,

وی، ادامه داد: «استقلال» از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی بود و در گام‌های بعدی تجدیدنظر بر روابط بود که در مقطع کنونی نیز از طریق خروج آمریکا از برجام تعهدات سنگین ۱+۵ را در قبال ایران مشخص کرده بود، از نو و برای بار دیگر اثبات کرد که قابل اعتماد نیست.

,

خدایاری، تاکید کرد: چاره ملت‌ها این است که اولا روی پای خود بایستند و بر اساس دارایی‌های خود که ملت، ایمان و باورهای آنان است حرکت کرده و در جهت پیشبرد اهداف آیندگان خود تلاش کنند که راهی جز این ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه