اخبار داغ

اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز دختر اراکی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی

اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز دختر اراکی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی
جانشین سپاه ناحیه اراک گفت: ۱۷۶ دانش‌آموز دختر اراکی در قالب اردوی راهیان نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی جانشین سپاه ناحیه اراک در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در گفتگو با گفت: ۱۷۶ نفر از بسیجیان دختر اراک صبح امروز در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

امینی افزود: زائرین در طول مدت حضور خود، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهدا و ... بازدید خواهند کرد.

, .,

جانشین سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول این سفر معنوی تدبیر شده است، گفت: در این راستا تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوایز برای بهره‌مندی هرچه بهتر زائران در نظر گرفته‌شده است و تلاش شده که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

, .,

جانشین سپاه ناحیه اراک بیان کرد: همچنین ۱۷۶ نفر از برادران هم ۲۲ آبان ماه در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع ۱۵۰۰ نفر از اراک به مناطق عملیاتی اعزام می شوند گفت: از این تعداد ۶۵۰ نفر از خواهران و مابقی از برداران خواهد بود.

,

امینی در خاتمه حضور گسترده مردم در یادمان های شهدا را نشانه عشق و علاقه آنها نسبت به مکتب شهدا دانست و گفت: وجود برنامه ها و تبلیغات فرهنگی از ملزومات این حرکت عظیم فرهنگی است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه