اخبار داغ

معاون اجتماعی سپاه:

حمایت سپاه برای تهیه جهیزیه زوج های نیازمند در اصفهان

حمایت سپاه برای تهیه جهیزیه زوج های نیازمند در اصفهان
معاون اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از تهیه و توزیع جهیزیه ارزان قیمت برای زوج های نیازمند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه تعدادی زیادی از جوانان کشور در سن ازدواج هستند اما متأسفانه به دلایل مختلف ازدواجشان به تأخیر افتاده است، اظهار کرد: مشکل در تأمین جهیزیه برای جوانان یکی از این دلایل است که خانواده ها با آن دست‌ و پنجه نرم می کنند؛ حرکت مردمی را برای کمک به جوانان و افزایش ازدواج دنبال می کنیم که در این حرکت مجموعه ای از جهیزیه ارزان قیمت و اقلام مورد نیاز یک زندگی تأمین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ازدواج به‌طور شرعی و قانونی توسعه پیدا کند، تعداد زیادی از مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز حل می شود و به همین دلیل معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) مشارکت خود را برای کمک به ازدواج جوانان محدود به تهیه جهیزیه نکرده و در سه حوزه ترغیب ازدواج، تسهیل ازدواج و تحکیم پیوند خانواده فعالیت می کند.

,

وی افزود: مشاوره، مهارت افزایی و برگزاری کارگاه های توانمندسازی زوج ها در حوزه تحکیم پیوند خانواده، تهیه جهیزیه و اجرای مراسم ازدواج آسان در حوزه تسهیل ازدواج و در حوزه ترغیب ازدواج نیز برنامه های از جمله احیاء سنت معرفی افراد همسان از طریق خانواده ها به یکدیگر، فضای سازی و تبلیغات میدانی، نمایش کلیپ و انتشار ویژه نامه را برنامه ریزی کرده است.

,

چاووشی با اشاره به تهیه جهیزیه ارزان قیمت بیان کرد: این اقلام با اعتبار 30 میلیون تومان و با دریافت تخفیف از کارخانه های تولیدکننده و کمک خیرین قرار است تهیه شود و بین جوانان محرومی که ازدواج آن ها به دلیل مشکل تامین جهیزیه به تأخیر افتاده، قرار بگیرد.

,

وی با توضیح اینکه این بسته شامل 24 قلم کالا از جمله یخچال، گاز، ماشین لباس شویی، سرویس قاشق و چنگال، تلویزیون، سرویس تفلون، فرش و … است، تصریح کرد: نیت کردیم 400 بسته جهیزیه تهیه و در ایام میلاد حضرت رسول (ص) و هفته بسیج در بین نیازمندان توزیع کنیم.

,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اضافه کرد: در نظر داریم برنامه های معاونت را در این بخش و در حوزه های اشتغال پایدار برای زوج های جوان و تأمین مسکن ارزان قیمت توسعه دهیم.

,

چاووشی از مردم خیر و نوع دوست استان اصفهان درخواست کرد افراد نیازمند دریافت جهیزیه را نیز از طریق تماس با شماره تلفن ۳۶۱۲۳۹۱۱ معرفی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه