اخبار داغ

همزمان با کنگره 1500 شهید هرمزگان صورت می گیرد؛

اجرای 1500 طرح محرومیت زدایی و ازدواج آسان در هرمزگان

اجرای 1500 طرح محرومیت زدایی و ازدواج آسان در هرمزگان
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بابیان اینکه ۱۵۰۰ زوج قراراست به مناسبت این ایام مبارک و فرخنده به نیت 1500شهید استان به خانه بخت بروند، گفت: یکی از برکات این کنگره، یک هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی بوده که بخشی از این پروژه ها زمینش فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار اباذر سالاری،فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان شامگاه روز گذشته در جلسه ستاد کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با اشاره به زمان برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از یکم تا پنجم دیماه در بندرعباس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: محل برگزاری اجلاسیه نهایی این گنگره در مسجد جامع بندرعباس درصحن جدید خواهد بود.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با بیان اینکه نگاه به برگزاری  کنگره  بزرگ ملی شهدا صرفاً یک مراسم خاص نیست،عنوان کرد: قبل از برگزاری این کنگره اقدامات خوب و اثر گذاری در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی ،علمی و محرومیت زدایی در حال انجام است.

,

سالاری  در ادامه بیان کرد: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت یاد ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در نظر داریم و برای اجرای آنها باید همه‌ نهاد‌ها، ادارات و سازمان‌ها از تمامی ظرفیت خود جهت آگاه‌سازی مردم نسبت به این کنگره استفاده کنند.

,

وی افزود: یکی از برکات این کنگره، یک هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی بوده که زمینه بخشی از این پروژه ها فراهم شده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بابیان اینکه ۱۵۰۰ زوج قراراست به مناسبت این ایام مبارک و فرخنده به نیت 1500شهید استان به خانه بخت بروند، عنوان کرد: سرپرستی ۱۵۰۰ فرد نیازمنددر استان ازبرنامه های دیگر این گنگره است.

,

سالاری در ادامه بیان کرد:مهمترین اقدامی که قرار است امسال در استان رخ بدهد کنگره ملی 1500شهید استان هرمزگان است، این کار عظیم و ارزشمند که باید همه ادارات، سازمان ها و نهادها از همه ظرفیت های خودشان برای فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در حوزه شناساندن شهدای گرانقدر نقش آفرین باشند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به برگزاری نمایشگاه به مناسبت گنگره ملی شهدا خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ده روز قبل از کنگره برگزار می شود که رویکرد آن به نمایش گذاشتن خلقت حضرت آدم تا زمان فعلی انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه