اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد؛

بازدید بیش از ۱.۵ میلیون زائر از یادمان‌های کرمانشاه /مرصاد پربازدیدترین منطقه عملیاتی

بازدید بیش از ۱.۵ میلیون زائر از یادمان‌های کرمانشاه /مرصاد پربازدیدترین منطقه عملیاتی
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه از بازدید بیش از ۱.۵ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس عزیزی در گفتگو با مرصادنیوز در خصوص آمار بازدید از یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه از آغاز اردوهای راهیان نور امسال تاکنون اظهار داشت: از ۱۲ اردیبهشت امسال تا اواخر مهر ماه یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۵۳۹ نفر از مناطق عملیاتی و یادمان شهدای استان کرمانشاه بازدید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: از این تعداد ۸۸۷ هزار و ۳۸۵ نفر از بین برادران و ۷۳۳ هزار و ۱۵۴ نفر نیز از بین خواهران بوده اند که از این مناطق بازدید به عمل آورده اند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: یادمان شهدای مرصاد با یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۳۱ بازدید کننده بیشترین آمار بازدید طی این ایام را به خود اختصاص داده است.

,

این مسئول گفت: یادمان شهدای بازی دراز نیز با ۳۸ هزار و ۹۸۳ نفر در جایگاه بعدی قرار دارد و یادمان شهدای پاوه با ۱۰ هزار و ۶۹۰ نفر نیز در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

,

عزیزی میزان بازدیدهای صورت گرفته از پادگان ابوذر را ۶۲۰۰ نفر اعلام و عنوان کرد: در این مدت ۴۷۱۲ نفر از یادمان مطلع الفجر و ۲ هزار و ۴۲۳ نفر از یادمان شهید بهشتی بازدید کرده اند.

,

وی با اشاره به آمار اسکان و میزبانی صورت گرفته زائران گفت: از ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ مهر ماه ۳۷ هزار و ۴۴۲ نفر از زائران راهیان نور در استان کرمانشاه اسکان و پذیرایی شده اند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری ۲۸ اجرای رزم نمایش با افلاکیان در استان خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۴۴ مورد اردوی فرهنگی، تربیتی در قالب اعزام به مشهد مقدس و قم نیز در این مدت برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه