اخبار داغ

تهیه کننده فیلم "منطقه پرواز ممنوع":

"منطقه پرواز ممنوع" قهرمان پروری و عزت نفس نوجوان را افزایش می دهد

"منطقه پرواز ممنوع" قهرمان پروری و عزت نفس نوجوان را افزایش می دهد
تهیه کننده ایرانی با اشاره به نقش مهم نوجوانان در آینده کشور گفت: متاسفانه در کشور فیلم مناسب قشر نوجوان نداریم و فیلم منطقه پرواز ممنوع با دغدغه جوانان ساخته شده و عزت نفس را در جوان افزایش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد بامروت نژاد، تهیه کننده فیلم "منطقه پرواز ممنوع" در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه این فیلم با دغدغه جوانان و نوجوانان ساخته شده است افزود: در حوزه نوجوانان فیلم خاصی در سینما نداریم در حالیکه جوانان مخاطبان سینما و در حقیقت آینده سازان این کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه جوانان به فیلم های پرمحتوا و محصولات فرهنگی نیاز دارند افزود: جوانان ایرانی کمتر فیلمی در سینمای ایران دارند و ما در این فیلم سعی کردیم تا حدودی دغدغه نداشتن فیلم مناسب برای جوانان را حل کنیم تا خانواده ها با خیال راحت تری به تماشای فیلم با جوانان بپردازند.

,

بامروت نژاد ادامه داد: جوان در این فیلم رویا سازی می کند و با قهرمانان آشنا می شود و در نتیجه اعتماد بنفس و عزت نفس در ضمیر ناخودآگاهش پرورش می یابد.

,

این فعال فرهنگی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم در اکثر استانها گفت: در بیشتر استانها و شهرهای مختلف اکران های زیاد داشته ایم و خانواده هایی که تا بحال به سینما نیامده اند بدون دغدغه با فرزندانشان حضور پیدا کرده اند.

,

"منطقه پرواز ممنوع" وطن دوستی و امید به آینده را نشان می دهد

, "منطقه پرواز ممنوع" وطن دوستی و امید به آینده را نشان می دهد, "منطقه پرواز ممنوع" وطن دوستی و امید به آینده را نشان می دهد,

محمد صادق منصور مسئول اکران فیلم در استان نیز به خبرنگار ما گفت: اکران رسمی فیلم از چهارشنبه 15 آبانماه شروع شده و مدارس و سازمان های مختلف و همچنین عموم مردم تا بحال استقبال خوبی داشته اند.

,

وی با اشاره به استقبال بی نظیر جوانان افزود: در سه شهرستان نهاوند و اسدآباد و همچنین سینما بهمن ملایر اکران فیلم داریم.

,

منصور با تاکید به حضور نوجوانان در سینماها و نبودن فیلم مناسب گفت: از خانواده هایی که فیلم را ندیده اند درخواست دارم که حتما آن را با فرزندانشان مشاهده کنند چرا که حس وطن دوستی و امید به آینده را در جوان بیدار می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه