اخبار داغ

به‌منظور شرکت در پیکارهاى انتخابى تیم ملى؛

مردان ووشوکار هرمزگانى راهى کرج شدند/ ساحل‌نشینان پنجه در پنجه با قهرمانان جهان

مردان ووشوکار هرمزگانى راهى کرج شدند/ ساحل‌نشینان پنجه در پنجه با قهرمانان جهان
مردان ووشوکار هرمزگانى جهت حضور در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان راهى کرج شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز؛مردان ووشوکار هرمزگانى جهت حضور در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان صبح امروز راهى کرج شدند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تالوکاران و سانداکاران با هدف ارتقاى جایگاه ووشوى هرمزگان در کشور راهى این مسابقات مهم شدند تا از کیان ورزش استان دفاع و نام هرمزگان را در این پیکارها درخشان‌تر سازند.

,

رقابت‌هاى ووشو قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان بخش مردان قرار است طى روزهاى سه‌شنبه ٢١ آبان‌ماه سالجارى لغایت جمعه ٢۴ همین‌ماه در شهر کرج مرکز استان البرز برگزار شود.

,

نفرات برتر این پیکارها به اردوى تیم ملى اعزامى به رقابت‌هاى ٢٠٢٠ قهرمانى بزرگسالان آسیا که قرار است مهرماه سال آینده به میزبانى کشور هند برگزار شود، دعوت خواهند شد.

,

تیم منتخب ووشوى بزرگسالان مردان هرمزگان در بخش ساندا با ترکیب نجم‌الدین علیمرادى در وزن منهاى ۵٢ کیلوگرم، مهزیار محمدنژاد در وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم، عیسى آرسیون در وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم، حمید کیانیان در وزن منهاى ۶۵ کیلوگرم، امید غلامى در وزن منهاى ٨۵ کیلوگرم، اشکان هدا مرزدشتى در وزن منهاى ٩٠ کیلوگرم و اکبر على‌نژاد در وزن مثبت ٩٠ کیلوگرم به رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى اعزام شدند.

,

در بخش تالو نیز طاهر قاسمى در فرم‌هاى نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو و جواد نورى نیز با اجراى فرم‌هاى تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جین براى هرمزگان به میدان خواهند رفت.

,

عارف رگبار و مهدى تاجیک بترتیب به‌عنوان سرمربى و مربى هدایت ووشوکاران را بر عهده دارد و رحیم رحیمى جاشویى سرپرست تیم اعزامى هرمزگان به این رقابت‌هاى مهم است و رضا فتحى‌مقدم مدیر روابط عمومى هیأت ووشو استان نیز به‌عنوان خبرنگار و عکاس، ووشوکاران را همراهى مى‌کند.

,

علیرضا بهرمن مربى تیم ملى و رئیس هیأت ووشو هرمزگان در این دوره از رقابت‌ها به‌عنوان سرداور بخش تالو حضور خواهد یافت و این مسابقات را سوت خواهد زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه