اخبار داغ

در نشست مشترک علما، نخبگان و متدین شیعه و اهل سنت مطرح شد؛

دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته است/برادران شیعه و اهل تسنن هوشیار هستند و فریب دسیسه های دشمن را نمی خورند

دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته است/برادران شیعه و اهل تسنن هوشیار هستند و فریب دسیسه های دشمن را نمی خورند
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته لذا باید به ضرورت و به فرموده مقام معظم رهبری هوشمندانه و هوشیارانه متحد شویم و با همدلی به مقابله با دشمنان اسلام برخیزیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک علما، نخبگان و متدین شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: وحدت بین مسلمانان بسیار مهم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک علما، نخبگان و متدین شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: وحدت بین مسلمانان بسیار مهم است. ,

وی با بیان اینکه از مجموعه آماری انسان ها کمتر از یک چهارم جامعه اسلامی هستند، افزود: مابقی جامعه اسلامی تفکر دینی الهی یا مادی دارند.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان بیان کرد: همگان در صدد مقابله با جهان اسلام بوده و در کشورهایی مانند میانمار، لبنان، روسیه، عراق و فلسطین شاهد مقابله هستیم.

,

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: دو قدرت چپ و راست دنیا مانند قیچی به ظاهر برابر هم رجزخوانی می کنند اما هر کس در بین دولبه قرار گیرد، نابود می‌شود.  

,

وی اظهار کرد: دشمنان با انگیزه های گوناگون کمر به نابودی و تجزیه جهان اسلام بسته اند و در این‌امر تردیدی نیست. 

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه دشمن هزینه های سنگینی را در زمینه های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی متحمل شده تا در جامعه اسلامی تفرقه بیاندازد، گفت: ما با عربستان دعوایی نداریم‌ اما با جنگ کودک کشی و برادرکشی که راه انداخته و مجری برنامه های آمریکا است مخالف هستیم. 

,

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: هر جا نظام سطله بخواهد علیه ملت مظلومی سطله گری انجام دهد، رد پای مدافعان نظام برای دفاع دیده می شود. 

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز  افغانستانی که کشوری غنی از مخازن بوده، به دلیل دخالت ها و جنگ های روس و آمریکا فقیر است.   

,

وی تصریح کرد:دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی تبلیغات میکند و امروز ۸۰ میلیون کلمه علیه اسلام تنها در شبکه های تلویزیونی و رسانه ای پخش شده است. 

,

آیت الله سلیمانی اظهار کرد: استکبار با گسترش بیماری های مزمن مانند ایدز و برنامه های مختلف به دنبال جلوگیری از پیشرفت توسعه اسلام است و دشمن با کشور ما که کشوری پویا و رو به توسعه است مخالف بوده و زیرساخت های مملکت اسلامی را نشانه گرفته است.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان بیان کرد: دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته است لذا باید به ضرورت و به فرموده مقام معظم رهبری هوشمندانه و هوشیارانه متحد شویم و با همدلی به مقابله با دشمنان اسلام برخیزیم.

, نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان بیان کرد: دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته است لذا باید به ضرورت و به فرموده مقام معظم رهبری هوشمندانه و هوشیارانه متحد شویم و با همدلی به مقابله با دشمنان اسلام برخیزیم.,
وی با بیان اینکه مسلمانان در اصول اعتقادی متحد هستند اما زیباترین صحنه اعتقاد، صحنه حج است، گفت: علمای بزرگ اسلام در مبانی فقه عملی و شریعت اختلاف نظر ندارند و اختلافات احتمالی در فهم است؛ فهم تعیین دلالت کاری اجتهادی بوده و باید مجتهد آن را انجام دهد.
,
 
,
آیت الله سلیمانی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بدون هیچ تفاوتی به مردم مختلف خدمات ارائه می کند و در شاهد این هستیم که در نقطه نقطه مناطق محروم کارگاه اقتصادی و مکان سرمایه گذاری ایجاد شده است.
,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان افزود: دشمن در تلاش است گسلی بین امت اسلامی پیدا کند و برخی وحدت را مشروط به اقتدار نظام می‌دانند و تا مشکلی ایجاد شد آن را به وحدت ربط می دهند. 

,

وی اظهار کرد: دشمن در صدد پیدا کردن فرصتی برای فروکردن خنجر در اسلام است. آیت الله سلیمانی گفت: هیچ مملکتی مانند اسلام سرنوشتش را به دست مردم نسپرده است بنابرابن باید نگاه مان به مرکز کشور قوی باشد. 

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان با اشاره به رشد دانش پزشکی در کشور، تصریح کرد: درمان کشور به گونه ای بوده که کشورهای غربی نیز در برخی رشته ها نمی توانند ادعای دست برتری داشته باشند. 

,

وی تاکید کرد: ولی فقیه ما در رعایت مستحبات دقیق هستند و فرمودند هر کس به مقدسات اهل سنت توهین کند با من طرف است.

,

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوری بی نظیر در انصاف، عدالت و وجدان داریم. 

,

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا نیز در این نشست اظهار کرد: قرآن در آیاتی تقوا را برای رسیدن به وحدت حقیقی مطرح کرده است. 

,

وی با اشاره به حدیثی از اما جعفر صادق(ع) افزود: حق تقوا این است که انسان در همه حال خدا را ناظر و حاضر بر اعمال خود ببیند. امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: در زمان تولد پیامبر(ص) عرب را جهل و تاریکی فرا گرفته بود و مردم جز طایفه پرستی و غارت کاری دیگر نداشتند. دشمن نیز از سه راه قدرت خودشان، محاصره اقتصادی و تفرقه افکنی بین مسلمانان به دنبال اهداف خود بودند.

,

مولوی حسینی عنوان کرد: اگر مسلمانان به تقوایی که پیامبر به آن اشاره کرده و قرآن به آن دستور داده عمل کنند هرگز دشمنان اسلام نمی توانند بین صفوف یکپارچه آن ها اختلاف ایجاد کنند‌. 

,

وی اظهار کرد: دشمنان در ابتدا جنگ نظامی را به کارگرفته و با شکست مواجه شدند و چون در جنگ اقتصادی به نتیجه ای نرسیدند بر روی تفرقه افکنی بین شیعه و سنی فرهنگ سازی می کنند که باز هم به نتیجه نخواهند رسید.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف برنامه هایی دارد که از جمله آن تفرقه بین کشورهای اسلامی و سوء استفاده از غفلت مسلمانان است. 

,

مولوی حسینی گفت : کفار با تمام اختلافات سیاسی، اقتصادی و نظامی که دارند برای نابودی کشورهای اسلامی و مسلمانان با هم بوده و به هیچ بشری حتی خودشان رحم نمی کنند.

,

وی افزود: اگر همه ما به دستورات منجی عالم و خدا عمل کنیم دشمن هرگز به اهداف خود نمی‌رسد. 

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا عنوان کرد: امروز دشمنان نه تنها در بین کشورهای اسلامی خوار و ذلیل شده اند بلکه سران ابرقدرت ها و در راس آن آمریکا، اسرائیل، فرانسه و اروپا در بین خودشان نیز جایگاهشان را از دست می دهند. 

,

مولوی حسینی تصریح کرد: نباید به تنهایی نشست ها اکتفا شود بلکه بنابر حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مسلمانان مانند یک نفس هستند و باید همیشه متحد بود. 

,

وی بیان کرد: دشمنان نمی توانند انسان های موجی را در کشور خودشان راه دهند بنابراین برای منافع خود با تبلیغات سوئی، گروهک های داعشی و مخرب را در افغانستان به کار بردند. 

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: اهل تشیع و تسنن باید به مقدسات یکدیگر احترام بگذارند و نگذارند دشمنان داخلی و خارجی به مقدسات آنها توهین کنند. برادران شیعه و اهل تسنن هوشیار هستند و فریب دسیسه های دشمن را نمی‌خورند. 

,

مولوی حسینی گفت: امروز در کشور جمهوری اسلامی اهل سنت برای نظام تهدیدی را ایجاد نکردند و نخواهند کرد. 

,

 

,

انتهای پیام/127

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه