اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد؛

برگزاری همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه ۳ در میاندوآب

برگزاری همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه ۳ در میاندوآب
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از برگزاری سومین همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه سه سیما در میاندوآب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام این خبر، گفت: همایش بزرگ دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی با شعار “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” روز جمعه ۲۴آبان ماه در این شهر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، خودروی سواری پراید به عنوان جایزه ویژه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب، با بیان اینکه این همایش به صورت ترکیبی و با مشارکت نهادها و دستگاههای مختلف برگزار می شود، گفت: این همایش سی و هشتمین همایش دوچرخه سواری و پیاده روی و سومین همایش با پخش زنده از تلویزیون در میاندوآب است که از ساعت ۷ صبح روز جمعه به صورت ترکیبی از مسیر میدان امام خمینی(ره) برای پیاده روی و کوی معلم برای دوچرخه سواری شروع و برگزار خواهد شد.

,

وی، تصریح کرد: مردم میاندوآب، با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود به همه مسئولان و بینندگان از شبکه سه و به سراسر ایران نشان می دهند که عنوان “شهر دوچرخه” ایران برازنده این شهر بوده و چرا میاندوآب را شهر دوچرخه ها می نامند.

,

رضاپور، اظهار کرد: دوچرخه سواری در میاندوآب از قدمت زیادی برخوردار است و مردم این شهر علاقه فراوانی به دوچرخه دارند و در این همایش نیز برای سومین سال پیاپی از شبکه سوم سیما این موضوع را نشان خواهند داد.

,

وی، هم چنین با تاکید بر اهمیت ترویج ورزش‌های همگانی، گفت: همه باید در راستای توسعه ورزش همگانی که نقش مهمی در سلامتی جامعه دارد، گام برداریم.

,

گفتنی است؛ این همایش بزرگ ترکیبی به مناسبت هفته بسیج و همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه