اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی:

حاشیه‌سازی‌های علیه قوه قضائیه بی‌فایده است/ آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد قاطعانه عمل کرده است

حاشیه‌سازی‌های علیه قوه قضائیه بی‌فایده است/ آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد قاطعانه عمل کرده است
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که حاشیه‌سازی‌های علیه قوه قضائیه بی‌فایده است، گفت: آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد قاطعانه عمل کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بابیان این‌که مبارزه با فساد باید همواره ادامه داشته باشد، اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های به وجود آمدن جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت است و این برقراری عدالت به گونه‌های مختلفی مطرح‌شده است.

وی ادامه داد: یکی از جلوه‌های عدالت برخورد باکسانی که مقررات کشور را رعایت نکرده و دست‌اندازی‌های متعددی را به بیت‌المال می‌کنند و درواقع این برخورد و اجرای عدالت با خاستگاه مردمی انقلاب منطبق است.

حقیقت پور تأکید کرد: به هر میزان که این حرکت‌ها صریح، روشن و اصیل باشند مردم از آن‌ها حمایت می‌کنند، برخی از افراد هم شاید شعار عدالت بدهند ولی این اقدامات را برای سازمان‌دهی پوپولیستی رفتار خودشان بیان می‌کنند.

وی ضمن حمایت از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدین گفت: آیت‌الله رئیسی اقدامات بسیار خوبی را شروع کرده است و امیدواریم ایشان در گام اول با متخلفین در دستگاه قضایی برخورد کند و در ادامه اجرای عدالت در بخش‌های دیگر و سایر نهادها نیز عملیاتی کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که عده‌ای می‌خواهند با حاشیه‌سازی جلوی اقدامات قوه قضائیه با فساد را بگیرند، بیان داشت: این حاشیه‌سازی‌ها قطعاً جواب نخواهد داد و این حاشیه‌سازی برای این است که این روند را مختل کنند یا این اقدامات را در مسیرهایی ببرند که مدنظر خودشان است.

وی بابیان این‌که قوه قضائیه مجری صادق و خوبی برای اجرای عدالت است، ابراز داشت: وقتی قوه قضائیه با آقای طبری که از خود قوه قضائیه است برخورد می‌کند این نشان می‌دهد که باید دست قوه قضائیه را در مبارزه با فساد باید باز بگذاریم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه