اخبار داغ

لیگ نوزدهم، بدون شگفتی در جمع مدعیان

لیگ نوزدهم، بدون شگفتی در جمع مدعیان
با شروع لیگ تقریباً در بالای جدول شاهد شگفتی در جایگاه تیم هایی که از قبل به عنوان مدعی شناخته می شدند بعد از 10 هفته نیستیم، هر چند که استقلال تهران چند هفته ابتدایی نمایش خوبی نداشت، نمایشی که این روزها تراکتور سازی هم این گونه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ابتدا شروع لیگ نوزدهم بسیاری از کارشناسان سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلاب و شهر خودرو را تیم های مدعی و بالانشین جدول می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

با شروع لیگ تقریباً در بالای جدول شاهد شگفتی در جایگاه تیم ها بعد از 10 هفته نیستیم، هر چند که استقلال تهران چند هفته ابتدایی نمایش خوبی نداشت، نمایشی که این روزها تراکتور سازی هم اینگونه است.

,

در حال حاضر تیم یحیی گل محمدی با توجه به یک بازی کمتر در صورت پیروزی می تواند صدر نشین شود؛ در میان مدعیان استقلال و سپاهان در چند هفته اخیر نمایش خوبی داشتند و به نظر می رسد جدی تر از بقیه تیم ها برای صدرنشینی شانس داشته باشند.

,

طلایی پوشان اصفهانی که در حال حاضر صدر نشین هستند در لیگ نوزدهم بسیار امیدوارند خود را به جام برسانند و بر افتخارات این تیم پر افتخار اصفهانی بیافزایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه