اخبار داغ

قیمت گوشت قرمز در سراشیبی کاهش + قیمت‌ها

قیمت گوشت قرمز در سراشیبی کاهش + قیمت‌ها
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی با اعلام مطلب افزود: با اتخاذ استراتژی مناسب از سوی دولت و تغییر نرخ ارز رسمی به نیمایی در حوزه واردات این کالا، تولید گوشت در کشور سودآور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به اینکه تحت تاثیر افزایش عرضه گوشت، قیمت‌ها در بازار کاهش یافت، ادامه داد: خوشبختانه بسیاری از تشکلها خبر از انباشت تولید گوشت می دهند، اما طبق برنامه‌ریزی ها، تا زمانی که قیمت دام زنده سنگین کاهشی بیش از این را تجربه نکند و به محدوده کمتر از ۲۵ هزار تومان نرسد، دولت کسری نیاز بازار را از محل واردات تامین خواهد کرد.

,

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت تولید دام سنگین و سبک در کشور پیش‌بینی کرد که روند کاهش قیمت گوشت تداوم یابد.

,

گوشت قرمز چند؟

, گوشت قرمز چند؟,

گفتنی است که بنا بر اعلام انجمن بسته‌بندی مواد پروتئینی، قیمت ران گوساله بدون استخوان، پاک شده و بسته‌بندی در فروشگاه با احتساب تمام هزینه‌ها و سود فروشگاهی از ٩٥ هزار تومان به ٨٦ هزار تومان کاهش یافته است.

,

همچنین قیمت دست گوساله داخلی پاک شده بدون استخوان، با بسته‌بندی و احتساب تمام هزینه‌های تولید و عرضه و سود فروشگاهی از ٩٤ هزار تومان به ٨٤ هزار تومان رسیده است.

,

نرخ ران گوساله نیز از ٨٩ به ٨٠ هزار تومان و نرخ دست گوساله نیمایی از ٨٨ به ٧٩ هزار تومان رسید.

,

در حال حاضر قیمت دام سبک زنده نیز از حدود ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان به محدوده ۴۲ هزار تومان و قیمت دام سنگین زنده از حدود ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان به ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان رسیده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه