اخبار داغ

رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح های معدنی و صنعتی سیرجان مطرح کرد؛

اقتدار کشور در گرو رقابت سالم احزاب/ سرنگونی پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا نماد اقتدار پدافند هوایی ایران بود

اقتدار کشور در گرو رقابت سالم احزاب/ سرنگونی پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا نماد اقتدار پدافند هوایی ایران بود
رئیس جمهور گفت: ما باید درس اخلاق را از پیغمبر اسلام فرا بگیریم، درست است که رقابت در جای خود باید وجود داشته باشد اما احزاب و جناح ها نباید دائم با یک دیگر دعوا داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، آیین افتتاح طرح های معدنی و صنعتی به ارزش بیش از 82 هزار میلیارد ریال در منطقه گل گهر سیرجان امشب با حضور رئیس جمهور در سالن پردیس شرکت گل گهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این مراسم حسن روحانی، رئیس جمهور اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی ما توانایی سد سازی نداشتیم اما اکنون بعد از گذشت 40 سال به این نقطه رسیده ایم که در منطقه و جهان صاحب سبک شدیم.

,

وی ابراز داشت: در گذشته ما نیازمند ورود تجهیزات برقی به کشور بودیم اما امروز در سطح منطقه و کشور نیروگاه احداث می کنیم همچنین در صنعت فولاد توانایی ساخت کارخانه های متعدد را داریم و تولید کننده هستیم.

,

سرنگونی پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا نماد اقتدار پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران

, سرنگونی پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا نماد اقتدار پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران,


روحانی افزود: در زمان جنگ توانایی ساخت موشک های کارآمد را نداشتیم اما اکنون پدافند هوایی ما در جایگاهی از اقتدار قرار گرفته که پهپادهای فوق پیشرفته آمریکایی را سرنگون می کنند.

,
,


رئیس جمهور تصریح کرد: امروزه در صنعت برق خود کفا شدیم و توانایی صادرات آن به کشور های مختلف را داریم از این رو نباید نا شکری کنیم و سپاس گذار خدا و جوانان کشور باشیم.

,
,


وی ادامه داد: با وجود تمام تلاش هایی که در حوزه صنعت و معدن صورت می گیرد اگر با فناوری روز آشنا نباشیم از دنیا عقب می مانیم.

,
,

روحانی مطرح کرد: اساسا جهان به سمت دیگری در حال حرکت است اگه عقب بمانیم دیگر حرفی برای گفتن در منطقه نداریم.

,


رئیس جمهور بیان داشت: ما باید درس اخلاق را از پیغمبر اسلام فرا بگیریم، درست است که رقابت در جای خود باید وجود داشته باشد اما احزاب و جناح ها نباید دائم با یک دیگر دعوا داشته باشند.

,
,

روحانی با بیان مثالی افزود: زمانی که فردی پیروز انتخابات می شود، احزاب باید رقابت را کنار گذاشته و به کمک فرد پیروز بشتابند.

,


وی یادآور شد: اگر اخلاق نداشته باشیم هم قدرت را از بین می رود و هم آبروی خودمان را می بریم در نتیجه قدرت کشور را کم می کنیم.

,
,

روحانی در پایان تاکید کرد: جناح چپ راست نداریم اگر شنیدید یک مسلمان از تو کمک خواست جواب ندهی مسلمان نیستید از این رو باید پیامبر الگوی ما باشد و پیرو راه ایشان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه