اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر زیراب اعلام کرد

جمع‌آوری روزانه ۲۷ تن زباله در زیراب/ شهروندان تفکیک زباله را جدی بگیرند

جمع‌آوری روزانه ۲۷ تن زباله در زیراب/ شهروندان تفکیک زباله را جدی بگیرند
نایب رئیس شورای شهر زیراب به جمع‌آوری روزانه ۲۷ تن زباله توسط شهرداری در این شهر اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری زباله با این هزینه وحشتناک وضعیت مناسبی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بلاغ، نرگس قهاری امشب در جلسه هم‌اندیشی با ریاست و کارشناسان مرکز بهداشت شهر زیراب اظهار کرد: سلامتی مردم در گرو شهری سالم است، پیشبرد و ارتقای سطح سلامتی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی از آمادگی اعضای شورای شهر زیراب برای همکاری با مراکز بهداشت  خبر داد و افزود: دفع غیر‌بهداشتی فاضلاب و زباله سطح شهر و وجود شیرابه ناشی از زباله‌ها، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زیراب فرهنگ‌سازی برای رفع معضلات بهداشتی شهر و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر شرکت بازیافت شهرداری زیراب اقداماتی را در راستای تفکیک زباله از مبدأ انجام می‌دهد ولی ما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

قهاری خواستار افزایش طرح‌های آموزشی به شهروندان در امر تفکیک زباله از مبدأ در شهر شد و تاکید کرد: طرح‌هایی که با مشارکت شهروندان انجام شود به‌طور قطع موفقیت‌آمیز خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زیراب به جمع‌آوری روزانه ۲۷ تن زباله توسط شهرداری در شهر زیراب اشاره و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری زباله با این هزینه وحشتناک در وضعیت مناسبی نیست و شهروندان تفکیک زباله از مبدأ را جدی بگیرند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی از سگ‌های ولگرد و بدون‌صاحب در سطح شهر اظهار کرد: وجود تعداد زیادی از سگ‌های ولگرد و بدون‌صاحب در سطح شهر باعث انتقال بیماری‌های واگیر‌دار و امراض مختلف می‌شود و امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد و از شهرداری زیراب می‌خواهم تا تدبیری برای جمع‌آوری کامل این سگ‌ها در سطح شهر اتخاذ کند و از طریق شورای شهر هم پیگیر موضوع هستم.

قهاری در پایان به وجود بازار‌ روز در شهر زیراب اشاره و تاکید کرد: بازار‌ روز در شهر زیراب به‌عنوان مکانی که مواد غذایی در مقدار زیاد و با حداقل شرایط بهداشتی عرضه می‌شود از کارشناسان بهداشت‌ محیط خواست تا به منظور نظارت هر چه بیشتر بر مواد غذایی که به مردم عرضه می‌شود به بازار روز سرکشی کنند و برای سلامتی شهروندان مواد غذایی را از نظر قابل مصرف‌ بودن و شرایط بهداشتی کنترل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه