اخبار داغ

در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کرمان؛

روحانی میهمان شمال استان کرمان، ریزگردها میزبان شرق استان/ وقتی هیئت دولت، فهرج بی هوا، بیکار و بی محصول را ندید

روحانی میهمان شمال استان کرمان، ریزگردها میزبان شرق استان/ وقتی هیئت دولت، فهرج بی هوا، بیکار و بی محصول را ندید
امروز در شرایطی که شهرستان های توسعه یافته استان کرمان میزبان سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت بودند که در دورافتاده ترین نقطه شرقی این استان به نام فهرج مردم به رسم روزها و سال های اخیر میزبان میهمان نام آشنایی بنام گرد و غبار بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،شرق استان کرمان منطقه ای که مردم آن با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و با صبر و متانت چشم به روزهایی دوخته اند تا برای دقایقی مسئولان ارشد کشوری را پای صحبت های خود ببینند و با آنها به درد و دل بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اما در خوشبینانه ترین حالت ممکن نه از رئیس جمهور خبری بود تا پای درد و دل آنها بنشیند و نه از وزرای دولت تدبیر و امید؛ گویی مشکلات مردم این منطقه به چشم دولتمردان پایتخت نشین نیامده و نمی آید تا تدابیری برای مرتفع نمودن آنها اتخاذ نمایند.

,

امروز یکبار دیگر بی عدالتی بین مناطق توسعه یافته و کم برخوردار به وضوح نمایان شد بطوری که یک سوی استان کرمان در هیاهوی استقبال از ریاست محترم جمهور به سر می بردند و یک سوی دیگر با غلظت ۲۸ برابری حد مجاز میزبان ریزگردها است.

,

آقای رئیس جمهور حال که سعادت حضور در شهرستان فهرج و منطقه شرق استان را پیدا ننموده اید خوب است چند خطی از مشکلات مردم این مناطق را با دقت بالایی مطالعه نمایید تا شاید کلید دولت تدبیر و امید نیز راهگشای معضلات اهالی محروم این شهرستان بشود.

,

جناب آقای روحانی آیا می دانید مردم فهرج سالهاست با پدیده ریزگردها دست و پنجه نرم می کنند بطوریکه در ۶ ماهه اول سال ۵۸ روز هوای خطرناک برای این شهرستان به ثبت رسیده است؟

,

ریاست محترم جمهور آیا می دانید خشکیدگی تنها محصول منطقه (خرما) طی سال های اخیر بطور متوسط ۶۰ درصد بوده و خسارت بوجود آمده برای کشاورزان جبران ناپذیر بوده است؟

,

آقای رئیس جمهور خوب است این را هم بدانید فهرج و یزد همزمان به بخش تبدیل شده اند و اما بعد از گذشت سال ها این منطقه یک دهه اخیر به شهرستان تبدیل شد و یزد نیز که روز گذشته میهمان مردم آن بودید سالهاست سیر صعودی توسعه و پیشرفت به خود گرفته است؟

,

جناب آقای روحانی فهرج حتی از داشتن یک بیمارستان برای پذیرش بیمار نیز محروم است و مردم آن در ساعات مختلف شبانه روز بایستی مسیر ۶۰ کیلومتری فهرج به بم را طی نمایند تا خود را به بیمارستان این شهرستان جهت درمان برسانند.

,

ریاست محترم دولت تدبیر و امید در شهرستان فهرج حتی یک کارگاه و کارخانه کوچک برای کسب و کار جوانان دایر نیست و بیکاری این قشر آسیب پذیر تا حدی است که بعضا مشاهده می شود برای امرار معاش روی به مشاغلی می آورند که زیبنده خود و جامعه نیست.

,

به هر حال باید گفت جناب آقای رئیس جمهور فهرج هوا ندارد، کشاورزان محصول ندارند، جوانان کار ندارند، شهر بیمارستان ندارد و …

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه