اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب سپاه شهداء:

جنبش‌های کوچک دنیا با اقتدا بر نفوذ سیاسی ایران در مقابل استکبار ایستاده‌اند

جنبش‌های کوچک دنیا با اقتدا بر نفوذ سیاسی ایران در مقابل استکبار ایستاده‌اند
مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جنبش های کوچک دنیا با اقتدا با به نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند چراکه اقتدار نظامی و قدرت بازدارنده ایران جزو مولفه های کم نظیردر سطح دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران، نشست مشترک ائمه جمعه و جماعت ماکو شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

در ابتدای این برنامه، امام جمعه ماکو، گفت: علما باید وسیله تقرب مردم به خداوند متعال باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی، با تاکید بر اینکه نماز هر انسان با تقوا را به خداوند نزدیک می کند، افزود: سوق مردم به سمت اقامه این فریضه واجب و از وظایف علما است.

,

وی، اتحاد و انسجام را در سایه وجود پیامبر(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قبله واحد در بین شیعه و سنی یاد کرد و گفت: علما باید نقشه دشمنان را در ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه در بین شیعه و سنی ناکام گذارند.

,

در ادامه، مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هم در منطقه و هم در فرامنطقه می باشد، این یک واقعیت است و آن هایی که در میدان دشمن قدم بر میدارند و هم طرفدار آنها هستند برای آنها به عنوان تهدید و دل نگرانی می باشد.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی، افزود: از شاخصه های بزرگ ایران اسلامی قدرت معنوی است که باعث شده تا ایران در بین ملت های مسلمان و غیرمسلمان حضور داشته و سخنی برای گفتن داشته باشد که منشا آن فرهنگ اصیل اسلام و بر گرفته از بیانات حضرت امام(ره) می باشد.

,

وی، نفوذ سیاسی را از شاخصه های مهم و بزرگ ایران اسلامی نام برد و گفت: تحلیل گران جهان می گویند، ایران به ابر قدرت خلیج فارس تبدیل شده که این درست نیست چون ابرقدرتی ایران در حال حاضر فرامنطقه ای شده است.

,

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه الان مدل جمهوری اسلامی ایران بهره برداری می شود، گفت: تحلیلگران معتقدند که آمریکا هزینه زیادی در عراق متحمل شد اما مدل حکومتی شبیه ایران در آنجا شکل گرفت، هم اکنون جنبش های کوچک دنیا با اقتدا با به نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند جنبش های کوچک دنیا با اقتدا با به نفوذ سیاسی ایران در مقابل اسرائیل ایستاده اند چراکه اقتدار نظامی و قدرت بازدارنده ایران جزو مولفه های کم نظیردر سطح دنیا است.

,

وی، تاکید داشت: ایمان و شهادت طلبی در بسیج، مختص ایران و از مولفه های انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام مهدوی، در تشریح دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران، گفت: قدرت اقتصادی ایران از اول انقلاب تا به امروز همواره در تنگنای تحریم ها قرار داشت ولی تا به امروز با اقتدار برپای خود ایستاده است.

,

وی، با بیان اینکه تغییر هویت نظام جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است، خاطرنشان کرد: ایران بدون هویت انقلابی و بدون آرمان های امام(ره)، به خواسته های دشمن تن داده، به این دلیل تغییر در رفتار سیاست خارجی ایران یکی از خواسته های دشمن مثل عدم حمایت سوریه و عراق و … است.

,

در ادامه این برنامه با صرف شام از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه