اخبار داغ

سردار نقدی:

انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته است/ شکست سیاست‌های امریکا در همه مؤلفه‌های قدرت

انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته است/ شکست سیاست‌های امریکا در همه مؤلفه‌های قدرت
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: در این چهل سال که از انقلاب گذشته هر چه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق می‌افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته به طوری که ‌سیاست‌های امریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل  گلستان ما، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران صبح امروز در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز  ملت ما قدرتمندتر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: در این 4 دهه هرچه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق می‌افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته ‌و امروز آمریکا از ما تشکر می‌کند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید اما هواپیمای نظامی سرنشین‌دار را نزدید.

,

سردار نقدی گفت: این نشان از این دارد که سیاست‌های آمریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده ‌و آمریکایی‌ها حتی نمی‌توانند آتش جنگل‌های خود را خاموش کنند.

,

, ,

 

,

وی اضافه کرد: علت قدرت و پیشرفت ما و شکست خوردن ذلیلانه آمریکا، اتصال و توکل به خداوند متعال و وحدت و یکپارچه بودن ما ملت ایران است.

,
سردار نقدی افزود: ملت ما با ایجاد وحدت، قدرت خداوند را متجلی کرد و به آیه شریفه "إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ" عمل کرد. لازمه ادامه راه انقلاب همین دو مولفه اتصال به خداوند و حفظ وحدت است و ما با همین رویکرد تا آزادسازی قدس پیش خواهیم رفت.
, إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: دشمن هم همین را فهمیده و می‌خواهد این وحدت را برهم بزند اما شکی نیست که همانند گذشته هیچ غلطی نمی‌تواند کند.شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که دو لبه یک قیچی هستند و هر دو مشغول اجرای سیاست‌های آمریکا و دشمنان اسلام ناب هستند.

,

وی در ادامه گفت: بانوی شهیده‌ای که در منا شهید شد از اقوام شما قوم شریف ترکمن بود که به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب به حج رفته بود و این سند افتخار آفرین وحدت ماست.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: شیعه واقعی و سنتی راستین در همین ماجرای دفاع از حریم‌آل‌الله در سوریه دوشادوش هم با داعش جنگیدند و ما شهید مدافع حرم اهل سنت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه