اخبار داغ

کارگردان تئاتر سرزمین بازی:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان یک فستیوال قوی بود

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان یک فستیوال قوی بود
نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر سرزمین بازی، گفت: سطح نمایش ها بسیار عالی بود و مردم همدان نیز استقبال و پذیرایی خوبی داشتند و خوشحالم در این فستیوال دعوت شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اِل اماری بوتروس، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر سرزمین بازی، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در فرانسه به عنوان استاد در مرکز کنسرو توآر پاریس فعالیت می کند گفت: من کمدین و کارگردان هستم و در این نمایش با شخصیتی به نام پِلی، پانتومیم کارکردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این تئاتر بازی بدون کلام بود که در کشورهای مختلف قابل اجرا باشد افزود: هدف از اجرای نمایش این بود که بگویم قوه تصور و خیال پردازی انسال ها بسیار قوی است و با استفاده از بازی ویدیویی سعی کردم به شخصیت این نمایش زندگی بدهم.

,

بوتروس، با تاکید براینکه مهمترین پیام این نمایش این بود که بازی ویدیوئی خوب است اما زندگی واقعی و حقیقی خیلی بهتر است خاطر نشان کرد: امیدوارم مخاطب از این نمایش استفاده لازم را برده باشد.

,

نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر سرزمین بازی، با بیان اینکه اولین بار است به کشور ایران سفر کرده است تصریح کرد: مردم همدان استقبال و پذیرایی خوب و قشنگی داشتند و من از حضور در اینجا لذت بردم.

,

وی، در پایان با اشاره براینکه نمایش های کشور ایتالیا و نمایش پرپر سیمرغ که از کتاب منطق الطیر بود را دیده است گفت: سطح جشنواره و نمایش ها عالی بوده است و فستیوال بسیار قوی بود و خوشحالم در اینجا دعوت شدم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه