اخبار داغ

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کرمانشاه:

طرح یاری‌گران زندگی در کرمانشاه اجرایی می‌شود

طرح یاری‌گران زندگی در کرمانشاه اجرایی می‌شود
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح یاری گران زندگی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر علی رضاییان در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی طرح یاری گران زندگی از بیست و دوم آبان تا بیست و هشتم این ماه اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای طرح مذکور پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین آحاد جامعه است، افزود: جامعه هدف در اجرای طرح یاری گران زندگی افراد در معرض آسیب اعتیاد است.

,

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله از طرح یاری گران زندگی ۴۸۰۰ نفر از معلمینی که در مناطق روستایی و عشایری خدمت می کنند، در قالب کارگاه های مختلف مورد آموزش قرار می گیرند.

,

رضاییان با تاکید بر اینکه نخستین مرحله طرح مذکور با اولویت آموزش معلمین پایه ابتدایی برگزار می شود، گفت: با اجرای طرح مذکور درصدد تربیت معلمان به عنوان سفیران آموزش و پرورش در مناطق روستایی و عشایر برای نه گفتن به اعتیاد هستیم.

,

 این مسئول با بیان اینکه این معلمان در کارگاه های مذکور هشت ساعت آموزش می بینند، افزود: با آموزش معلمان شهرستان ها قطب بندی می شود و در مجموع ۱۳ قطب شهرستانی در نظر گرفته خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این راستا همایشی نمادین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی در روز بیست و نهم در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

,

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموع طرح های پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح یاری گران زندگی تعریف می شود،عنوان کرد: یکی دیگر از طرح های زیر مجموعه یاری گران زندگی، طرح توانمند سازی همزمان دانش آموزان، والدین و معلمین است.

,

این مسئول گفت: طرح توانمند سازی همزمان دانش آموزان، والدین و معلمین در تمام مدارس متوسطه اول و دوم استان اجرا می شود که امسال درصدد پوشش ۲۰ درصدی مدارس هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه