اخبار داغ

کارگردان نمایش بلژیکی واوارا:

اجرای نمایش در ایران برایم دلنشین بود

اجرای نمایش در ایران برایم دلنشین بود
کارگردان نمایش بلژیکی واوارا در همدان گفت: مردم ایران بسیار مهربان هستند و از اینکه توانستم در ایران نمایش اجرا کنم بسیار خوشحال هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جودی دی کلرک، کارگردان بلژیکی نمایش واوارا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر کردم و مردم ایران بسیار مهربان ودلسوز همچنین دلنشین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: بسیار خوش حال هستم که توانستیم در ایران اجرای نمایش داشته باشیم و از نزدیک با این کشور زیبا آشنا شدم.

,

کارگردان بلژیکی فزود: ایران کشور بسیار خوبی است و در زمینه های فرهنگی و هم چنین نمایش نامه نویسی و اجرای نمایش توانسته است پیشرفت خوبی داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: در اجرای این نمایش قصد داشتیم داستان دختری که قصد دارد در دل طبیعت خانه بسازد و می خواهد طبیعت را خراب کند را به نمایش بگذاریم و در اصل این داستان یک داستانی است که در کره شمالی اجرا شده است.

,

دی کلرک خاطر نشان کرد: پیام این نمایش این بود که قدر محیط زیست خود را بدانیم و آن را خراب نکنیم.

,

وی درباره نمایش گفت: در ابتدا پایان داستان غم انگیز بود و همه ی بازیگران فوت می کردند اما چون نمایش برای کودکان بود تصمیم گرفتیم پایانش را تغییر بدهیم و پایان شادی داشته باشد.

,

دی کلرک گفت: وقتی وارد سالن نمایش شدیم بسیار تعجب کردیم چون کف جایگاه نمایش موکت بود و با آن چه که در عکس ها دیدم فرق می کرد و اجرای نمایش سخت بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه