اخبار داغ

مخبر درجمع خبرنگاران اعلام کرد:

ایجاد ۴۰ هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان

ایجاد ۴۰ هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد 40هزار شغل در استان سیستان و بلوچستان توسط این ستاد طی دوسال اخیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سیستان و بلوچستان، محمد مخبر در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و درجریان بازدید از چند طرح اشتغالزایی گفت: در سفر سال ۱۳۹۶ به استان وعده ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۰ هزار شغل را در طی سه سال دادیم که با گذشت دو سال و نیم، علاوه بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، حدود 40هزار شغل را ایجاد کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود:امروز 20هزار شغل جدید ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام دراستان سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرارمیگیرد و این رقم بزودی به 40هزار شغل خواهد رسید.
,
 
,
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بااشاره به سایر خدمات این ستاد افزود: تا به امروز ۱۴۰ مدرسه و ۹۰ مرکز بهداشت و درمان را در استان سیستان و بلوچستان احداث کرده ایم، همچنین با حمایت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی، ۴۷ مرکز بسته بندی، ۱۵ دامداری و ۱۲ کشتارگاه که به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند، دوباره به فعالیت مشغول شده اند.
,
 
,
مخبر کمک به ۶۰ هزار بازمانده از تحصیل را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های اشتغال زایی ستاد اجرایی، ۱۰ درصد کمبود گوشت قرمز کشور تامین شده است.
,
 
,
رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محرومیت استان، محدودیتی در زمینه ساخت مسکن برای محرومان نداریم. همچنین به ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک ویژه خواهیم کرد.
,
 
,
مخبر تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، به یاری دولت در اجرای طرح ملی احداث واحد مسکونی برای محرومان آمده است و در ساخت این واحدها مشارکت می کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه