اخبار داغ

توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین ع صورت گرفت؛

برخورد پیشگیرانه با تخلف بانکی ۱۰۰میلیاردریالی /جلوگیری از اعطای وام به بدهکار بانکی با اقدامات اطلاعاتی

برخورد پیشگیرانه با تخلف بانکی ۱۰۰میلیاردریالی /جلوگیری از اعطای وام به بدهکار بانکی با اقدامات اطلاعاتی
سازمان اطلاعات سپاه استان همدان با رصد و اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌ها در سطح استان از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده جلوگیری نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انصارالحسین ع، سازمان اطلاعات سپاه استان همدان با رصد و اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌ها در سطح استان از اعطای تسهیلات جدید ۱۰ میلیارد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده جلوگیری نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بر این اساس ،طبق اطلاعات ارائه شده،  این شرکت ۲۹ میلیارد تومان معوقه بانکی داشته و جز بدهکاران سیستم بانکی استان همدان به شمار می آمده که درصدد گرفتن تسهیلات جدید بوده است و با اقدام به موقع پاسداران گمنام امام زمان از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری به عمل آمد.

,

 علی اکبر کریمپور، سئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین ع در این خصوص تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حیث رسالت ذاتی خود، تخلفات و جرایم اقتصادی را به طور کامل و به دقت زیر نظر دارد و در وقت مناسب با مفسدین اقتصادی و بانکی در تعامل و همکاری با دستگاه قضا برخورد خواهد کرد.

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه