اخبار داغ

با شعار «چهل سال امنیت، خدمت و مردم یاری»؛

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در استان مرکزی برگزار می شود

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در استان مرکزی برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» با شعار "چهل سال امنیت، خدمت و مردم یاری" در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در استان خبر داد و گفت: در راستای آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان استان در دو روز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گردان های بسیج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: این رزمایش در دو مرحله و با سه محور اصلی دفاعی، امنیتی و امدادی و در جهت سازماندهی، آموزش و تکمیل و با هدف دفاع از کوی و برزن، تمرین امداد و نجات، عملیات تأخیری و تک به ارتفاعات در دو روز در منطقه عمومی استان مرکزی برگزار می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه گردان های بسیج با خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند گفت: این موضوع امروز در گام دوم انقلاب باید بسیار مورد توجه باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز میزان آمادگی گردان های بسیج در سطح قابل قبولی قرار دارد افزود: در این رزمایش علاوه بر افزایش میزان توانمندی‌های نیروهای بسیج می‌توان میزان آمادگی این نیروها را بهتر و بیشتر از گذشته بالا برد که بسیار مورد توجه است.

,

گلشن زاده با اشاره به اینکه  این رزمایش در ۲۳ و ۲۴ در سطح شهرستان های استان برگزار می شود گفت: شعار رزمایش الی بیت المقدس بسیج "چهل سال امنیت،خدمت و مردم یاری است که گردان های بیت المقدس، بسیج، امام علی(ع) و کوثر در این رزمایش شرکت می کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت امروز به عنوان یک تکلیف شرعی برای سپاه و بسیج بوده که در این مسیر نباید فرصت را از دست دهیم و این رزمایش با محورهایی که دارد در این راستا برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه