اخبار داغ

امام جمعه روانسر:

وحدت بهترین عامل حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است

وحدت بهترین عامل حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است
امام جمعه روانسر وحدت را بهترین عامل در حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملا عبدالله غفوری در گفتگو با مرصادنیوز هفته وحدت را بهترین فرصت برای نشان دادن وحدت بین ملت ایران به جهانیان دانست و اظهار داشت: نامگذاری فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت می باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نشان از دور اندیشی امام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

امام جمعه روانسر افزود: همانطور که امام(ره)، رهبر و مسئولین بر حفظ وحدت تاکید دارند ما هم باید بتوانیم این امر را عملی کنیم.

,

وی با بیان اینکه وحدت بهترین عامل حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است، گفت: خوشبختانه اتحاد و همبستگی شیعه و سنی در کشور ما مثال زدنی است.

,

ماموستا غفوری خاطر نشان کرد: وحدت مایه عزت و اقتدار ملت ایران است و با حفظ وحدت می‌توان به قله‌های رفیع پیشرفت دست یافت.

,

وی ادامه داد: با حفظ وحدت راههای نفوذ دشمنان بسته خواهد شد و مردم ایران اگرچه مشکلات زیادی را متحمل می شوند اما همیشه ثابت کردند که در هنگام کارزار در صحنه حضور داشتند و تابع دستورات مقام معظم رهبر هستند.

,

امام جمعه روانسر خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره با بصیرت و ولایت‌مداری این وحدت را حفظ خواهند کرد و بحمدالله طوری رفتار می کنند که برای سایر کشورهای مسلمان الگو قرار گرفته اند.

,

وی در پایان گفت: وحدت و همبستگی مایه اتفاق و عزت ما و مایه شکست آمریکا، منافقین و در یک کلمه مایه شکست ضد انقلاب و اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه