اخبار داغ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری کرمانشاه:

دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مردم را ارتقا دهند

دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مردم را ارتقا دهند
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مردم را روز به روز ارتقا دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز حجت الاسلام عبدالله عزیزی صبح امروز چهارشنبه در اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه فاضله و زندگی توام با سلامت داشته باشیم راهی جز پیروی از دستورات پیلمبر اکرم(ص) نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه افزود: ما باید به سمتی پیش برویم که امپراتوری اسلامی در کشور شکل بگیرد.

,

این مسئول تکریم ارباب رجوع را اولویت اصلی حوزه بازرسی استانداری دانست و گفت: فلسفه انقلاب خدمت بدون منت به مردم است و امروز پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب باید همین امر سرلوحه کار در ادارات قرار بگیرد.

,

حجت الاسلام عزیزی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود هر اداره ای که مردم در آن احساس حقارت کنند بدون شک آن اداره، اداره جمهوری اسلامی نیست لذا همه مسئولان و مدیران در یک دستگاه اداری باید هدفشان خدمت به مردم باشد.

,

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند بین مسئولان و مردم اختلاف افکنی کنند و وانمود کند فضای سرد و زمستانی بین آنها حاکم است در چنین شرایطی ضروری است با حفظ جایگاه مردم این شیطنت دشمن را نیز نقش بر آب کنید.

,

وی تاکید کرد: دستگاههای خدمات رسان باید سطح رضایتمندی مردم را روزبه روز ارتقاء دهند.

,

این مسئول ادامه داد: طرح تکریم ارباب رجوع در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۸۱ ابلاغ شد که تمام وزارتخانه ها و موسسات و شرکت هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و سایر دستگاههایی که از بودجه عمومی مردم بهره می برند باید از آن پیروی کنند.

,

حجت الاسلام عزیزی احیای طرح تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین کارهایی دانست که با جدیت دنبال می شود و اظهار داشت: ۸ کمیته دستگاه‌های اجرایی را از این نظر بررسی می‌کنند.

,

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه همچنین از مردم خواست تا شکایات خود را از طریق تماس با سامانه الکترونیکی مردم و دولت ۱۱۱ (سامد) گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه