اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

بدبین کردن مردم به نظام گناهی نابخشودنی است/ پس از تغییرات در قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم

بدبین کردن مردم به نظام گناهی نابخشودنی است/ پس از تغییرات در قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم
نماینده مردم ارومیه که به عنوان اولین نماینده مجلس شورای اسلامی، لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال ثبت کرد، گفت: خوشبختانه پس از روی کار آمدن رئیس جدید قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرتپور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اراده جدی دستگاه قضایی کشور برای مبارزه با فساد مدیران، اظهار داشت: کشور برای تداوم اعتماد ملت به دولت و نظام، به مبارزه جدی با فساد نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: امروز بدبین کردن مردم به نظام یک گناه نابخشودنی است، خوشبختانه جریان مبارزه با فساد با آمدن آقای رئیسی سرعت گرفته است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، که به عنوان اولین نماینده مجلس لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال مسئولان قرار داده، عنوان کرد: موضوع ارائه اموال از سوی مسئولین هم یک اتفاق مبارک است، چرا که شفافیت راه مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم است.

,

وی، ادامه داد: بنده در افتتاح سامانه ثبت اموال در مجلس، اولین نفری بودم که لیست اموال خود را برای بررسی و ثبت ارائه کردم. به هر حال اگر اموال یک مسئول به طور غیرمعقول در زمان مدیریتش افزایش پیدا کرد، باید درباره آن تحقیق شود.

,

حضرتپور، با تقدیر از رئیس دستگاه قضایی در عزم جدی مبارزه با فساد، بیان داشت: البته من از قوه قضائیه میخواهم ساز و کاری برای راستی آزمایی دارایی مسئولین هم ایجاد کند؛ به هر حال این یک حرکت بسیار خوب بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه