اخبار داغ

فرماندار شهرستان درگزین خبر داد؛

تحقق ۱۱۰ درصدی مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان درگزین

تحقق ۱۱۰ درصدی مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان درگزین
فرماندار شهرستان درگزین گفت: بیش از ۱۱۰ درصد مصوبات کارگروه اشتغال در شهرستان محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی اصغر ناظری پور، فرماندار شهرستان درگزین در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت: از تعداد ۴۸۷ اشتغال پیش بینی شده بر اساس سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه شهرستانی، تعداد ۵۵۳ فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، فراگیر، ویژه دستگاه های حمایتی و مشاغل خانگی با پیگیری های فراوان فرمانداری درگزین ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: این امر نشان دهنده تحقق ۱۱۰ درصدی سند اشتغال و مصوبات شهرستان است

,

فرماندار درگزین در ادامه از نبود سامانه رصد در شهرستان درگزین خبر داد و گفت: شهرستان درگزین در حال حاضر سامانه رصد ندارد و اطمینان داریم که فرصتهای شغلی ایجاد شده در شهرستان درگزین بیشتر از ارقام ارائه شده می باشد.

,

وی ضمن تقدیر از عملکر ادارات شهرستان درگزین بخصوص کارشناسان مربوطه عنوان کرد: در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان درگزین گام بزرگی برداشته شده و این مسیر با کمک همه دستگاه ها و بخصوص مردم ادامه دارد.

,

ناظری پور همچنین با بیان اینکه سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده‌ است عنوان نمود: این مهم به عنوان یک راهبرد اساسی در دستور کار تمامی بخش ها و دستگاه های مختلف شهرستان درگزین قرار گرفته است .

,

فرماندار شهرستان درگزین در پایان رونق تولید در شهرستان را زمینه ساز افزایش قدرت خرید و در آمد مردم برشمرد و ادامه داد: ما نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم مسئول هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه