اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد ملایر خبر داد؛

تبیین مطالبات رهبری در دوره حیات طیبه واحد ملایر

تبیین مطالبات رهبری در دوره حیات طیبه واحد ملایر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: دوره‌ی آموزشی،معرفتی حیات طیبه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان در واحد ملایر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری دوره‌ی آموزشی، معرفتی حیات طیبه دانشجویان در واحد ملایر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی دانشجویان با سیستم‌های تشکیلاتی و شبکه‌ای است، که مهم‌ترین بخش آن چگونگی تشکیل شبکه و انجام یک کار تشکیلاتی منسجم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: آشنایی دانشجویان با مبانی و اندیشه‌های سیاسی، بصیرت افزایی در مباحث سیاسی و دینی از دیگر برنامه‌های این دوره‌ی فشرده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تصریح کرد: این دوره آموزشی، معرفتی به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجو از واحدهای مختلف دانشگاهی استان همدان برگزار می‌شود.

,

وی به حضور اساتید برجسته کشور در این دوره اشاره کرد و گفت: برای بهره بری هرچه بیشتر دانشجویان و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از اساتید بنام کشوری و استانی جهت تدریس در این دوره‌ی آموزشی، معرفتی دعوت‌شده است.

,

خدایاری با اشاره به برنامه‌های خارج از دوره برای دانشجویان در این طرح بیان کرد: میزگرد عملکرد مجلس شورای اسلامی با حضور ۲ تن از نمایندگان استان همدان، برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و برگزاری برنامه‌های ورزشی از فعالیت‌های فوق‌برنامه برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ی آموزشی است.

,

وی با اشاره به اهداف طرح حیات طیبه بیان کرد: تبیین مطالبات مقام معظم رهبری، تعمیق آگاهی‌های معرفتی سیاسی و کسب مهارت‌های لازم تشکیلاتی از مهم‌ترین اهداف این طرح بوده که این دوره نیز در راستای تحقق اهداف مذکور برنامه‌ریزی‌شده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: افتتاحیه این دوره روز پنج‌شنبه هفته جاری با حضور مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار و مراسم اختتامیه این دوره آموزشی روز شنبه بعدازظهر برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه