اخبار داغ

آیت الله علم الهدی:

جریان توسعه نبوی در برابر سیاست‌های دشمن ایستادگی کرده است

جریان توسعه نبوی در برابر سیاست‌های دشمن ایستادگی کرده است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان توسعه نبوی در برابر سیاست های دشمن ایستادگی کرده و ترمز قوی برای استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در همایش رحمت محور تمدن نوین اسلامی در دانشگاه فرهنگیان مشهد با اشاره به ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص) در دوره زندگانی مسلمانان اعم از فردی و اجتماعی جهش‌هایی وجود دارد که باید تلاش خود را به کار گیرید تا آنها را از دست ندهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان این مطلب که که باید برای تحقق اهدافمان کوشش بیشتری داشته باشیم افزود: ایده‌ها و آرمان‌های شکل گرفته در گذشته هنوز به تحقق نرسیدند.

,

امام جمعه مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب اقلیمی یا اقتصادی نبود، بلکه انقلاب اسلام در جهان بود تا به آن نقطه ای برسیم که خدا و قرآن اعلام کرده است.

,

وی افزود: ما برای عملی کردن به دستورات خداوند و رسیدن به وضعیت کنونی انقلاب به پا کردیم، چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما سالیانه شاهد پیشرفت هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: مسلمانان و دشمنان بر این باور بودند که این انقلاب تنها دو تا سه ماه تأثیر خود را می‌گذارد و پس از گذشت مدت کوتاهی مجدد اوضاع به حالت قبل بازمی‌گردد اما چهل سال از آن روزها می‌گذرد.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز قلمروی بزرگتری از کشور دارد، اقتدار امروز انقلاب مقدس اسلامی ما با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست، ما در این چندین سال مشکلات بسیاری را متحمل شدیم و تحولات داخلی بزرگی رخ داد اما امروز ما حاکم بر منطقه هستیم.

,

آیت‌الله علم الهدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما تصمیم‌گیرنده هستیم و در راستای توسعه اسلام گام برمی‌داریم و هفته به هفته قدرت نظام انقلاب افزایش می‌یابد.

,

وی گفت: امروز ما با فردا مغایرت داشته و در حال پیشرفت چشمگیری هستیم، این توسعه مربوط به نسل و یا نژادی نیست، توسعه در جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با اسلام است، توسعه جهشی از چهل سال گذشته تاکنون در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز باید دست به دست هم دهیم تا در یک جریان توسعه و رشد قرار بگیریم، امروز پیامبر کنار عیسی، قرآن کنار انجیل و مسجد کنار کلیسا نیست، 40 سال گذشته آمریکا حرف اول را می‌زد اما امروز باید به دنبال تصمیمات جامعه اسلامی باشد.

,

وی افزود: پیامبر توقف قوی برای توسعه استکبار جهانی به وجود آورد، آمریکا سربازان شکست خورده خود را با ذلت از میهن ما خارج کرد و در حال حاضر قدرتی ندارد، ما امروز برای وحدت خود  با محوریت دفاع و حمایت از رسول‌الله پیش می‌رویم و کوچک‌ترین توهینی بر علیه این محور با مقابله مسلمانان روبه‌رو می‌شود.

,

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: ما مسلمانان در صورت عدم انجام تکلیف خود نمی‌توانیم وحدت خوبی را ایجاد کنیم، دشمن شکست خورده در میدان جنگ دو لبه گازانبری برای جامعه مسلمان ساخته تا بتواند توسط آن به مسلمانان ضربه بزند، ما باید با بصیرت کامل توطئه‌های دشمن را شناسایی کنیم و مردانه در جبهه حق حضور داشته باشیم.

,

وی افزود: در این ۴۰ سال جریان اقتدار انقلاب افزایش داشته است اما مستکبران گمان می‌کردند انقلاب اسلامی انقلاب هیجانی بوده که بر اساس نارضایتی از حاکمان صورت گرفته است.

,

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی هیچ پندار دشمن محقق نشده و قلمرو انقلاب اسلامی از ایران خارج شده و فضای ممطقه را فراگرفته است تصریح کرد: جریان توسعه نبوی در برابر سیاست های دشمن ایستادگی کرده و ترمز قوی برای استکبار جهانی است لذا باید بدانیم امروز بسیج دشمن در برابر پیامبر(ص) بی‌نظیر است.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه