اخبار داغ

نامه نماینده اراک به سازمان خصوصی‌سازی در خصوص عدم بازگشت سهام هپکو به دولت

نامه نماینده اراک به سازمان خصوصی‌سازی در خصوص عدم بازگشت سهام هپکو به دولت
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به سازمان خصوصی‌سازی گفت هنوز ۱/۷۱ سهام شرکت هیدرو اطلس از هپکو به دولت بازنگشته است هر چه سریع‌تر بررسی‌های لازم صورت گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی علت عدم بازگشت ۱/۷۱ سهام شرکت هیدرواطلس از شرکت هپکو از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

 کریمی طی نامه‌ای به رئیس سازمان خصوصی‌سازی خواستار ارائه توضیحات در مورد عدم واگذاری ۱/۷۱ سهام شرکت هیدرواطلس از شرکت هپکو به سازمان خصوصی‌سازی و بازگشت همه سهام به دولت شد.

,

در این نامه آمده است: با توجه به مصوبه هیئت واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی در مورد بازگشت سهام اصلی شرکت هپکو اراک به دولت جهت تعیین تکلیف مسائل مالی و حقوقی، این مصوبه بر اساس اطلاعات سایت کدال در تاریخ ۱۴ آبان ۹۸ به اجرا درآمده و سهام شرکت هیدرواطلس به سازمان خصوصی‌سازی منتقل گردیده است. اما با توجه به اطلاعات ثبت شده ۵۹/۰۱ درصد سهام شرکت هپکو که متعلق به شرکت هیدرواطلس بوده است، منتقل گردیده درحالیکه مقدار سهام شرکت هیدرواطلس ۶۰/۷۲ درصد است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه