اخبار داغ

فرمانده قرارگاه ثامن‌‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه:

محور وحدت، اصلی‌ترین نیاز در رسیدن به تمدن نوین اسلامی است/ در امنیت کامل به سر می‌بریم

محور وحدت، اصلی‌ترین نیاز در رسیدن به تمدن نوین اسلامی است/ در امنیت کامل به سر می‌بریم
سردار سید حسن مرتضوی گفت: در رسیدن به تمدن نوین اسلامی محور وحدت اصلی ترین نیاز است و همه ادیان و مذاهب باید نقش آفرین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران ظهر امروز در همایش رحمت محور تمدن نوین اسلامی در دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی ما امروز بر پایه آموزه‌های دینی و نشات گرفته از ارزش‌های والای اسلام است، دین ما دل‌های تمام اسلامی خواهان را تسخیر کرده و موفقیت‌های امروز ناشی از کلام‌های کهربار مقام معظم رهبری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: موفقیت های نظام اسلامی ناشی از کلمات روحانی امام (ره) است که نگاه وحدت را نه به عنوان تاکتیک بلکه به عنوان راهبرد و ضرورت اساسی در جهان اسلام معنا کردند.

,

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران گفت: امروز توسط موهبت و حکمت امام شاهد عزت، عظمت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی هستیم، اقتدار ما امروز ایران اسلامی را به نقطه بازدارندگی رسانده است، هیچ یک از دشمنان مسلمانان جرات تیراندازی حتی با سلاح انفرادی را به خود نمی‌دهند.

,

وی با بیان اینکه تمامی تکنولوژی‌های دشمن مغلوب نیروی ما است خاطرنشان کرد: امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم، هر عملی از دشمنان در نطفه خفه می‌شود و افراد اهل سنت و تشیع رابطه خوبی با یکدیگر ایجاد کردند.

,

سردار مرتضوی بیان کرد: امروز اصلی‌ترین محور وحدت، اطاعت از ولی فقیه و اولوالامر است و باید شرایط را برای حفظ تمدن اسلامی ایجاد کنیم.

,

وی افزود: وحدت در رسیدن به تمدن جهانی اسلام مورد نیاز است و تمامی بزرگان برای تحقق آن تلاش کنند، نامگذاری هفته وحدت به دلیل استوار کردن پایه‌های وحدت است.

,

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران ضمن اشاره به اینکه همه اسلام به امت واحد تبدیل شدند و مغایرتی میان شیعه و سنی مشاهده نمی‌شود گفت: باید همت، درایت و مدیریت به جامعه منتقل شود، در هر منطقه‌ای که نشست‌ها و جلساتی در ارتباط با وحدت و یکپارچگی تشکیل شده نقشه‌های دشمنان در آن منطقه به مرحله عمل نرسیده است، وحدت به معنای پرهیز از افتراق و مقابله دسته جمعی با دشمنان است.

,

وی ادامه داد: امروز حرکات افراطی در اقصی نقاط جهان اسلام توسط عناصر سرسپرده دشمن رقم می‌خورد اما با به کار بردن هوشیاری و درایت هیچ قدرتی به دشمنان نفوذ نمی‌یابد و شهید شوشتری جان خود را برای ایجاد وحدت میان مسلمانان فدا کرد.

,

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد دورویی دشمنان هستیم، دشمنان امروز با لباس اهل سنت و شیعه به مسلمانان نفوذ می‌کنند که برای تخریب نقشه‌های آنها باید اصل وحدت را رعایت کنیم.

,

وی افزود: امروز اصلی‌ترین نقشه دشمنان، شناسایی عوامل تفرقه میان مسلمانان است و در رسیدن به تمدن نوین اسلامی محور وحدت اصلی ترین نیاز است و همه ادیان و مذاهب باید نقش آفرین باشند.

,

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران اظهار کرد: در رژیم صهیونسیتی ۷۰ مرکز شیعه شناسی و اسلام شناسی تشکیل می شود تا راه های تآثیرگذاری بر افکار مسلمانان در جهت ایجاد شکاف را بررسی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه