اخبار داغ

«سلطان فولاد» دستگیر و به کشور بازگردانده شد

«سلطان فولاد» دستگیر و به کشور بازگردانده شد
رسول دانیال‌زاده مشهور به «سلطان فولاد» که از کشور فرار کرده بود دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه سال 95 بود که خبر دستگیری یک ابر بدهکار بر سر زبان‌ها افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدا نام این فرد «ر.د» مطرح شده بود اما با کمی بررسی دقیق تر مشخص شد نام دقیق وی رسول دانیال زاده است.

,

با گذشت مدت اندکی از زمان رسیدگی به این پرونده مسئولان دستگاه قضایی بازداشت این فرد را تایید کرده و سخنگوی دستگاه قضا نیز عنوان کرد بررسی پرونده وی آغاز شده است.

,

در همین راستا مشخص شد که دانیال زاده در پرونده خود بدهی کلان بانکی را دارد که برخی رقم آن را بیش از 2600 میلیارد تومان برآورد کرده بودند.

,

پس از آن محسنی اژه‌ای سخنگوی وقت دستگاه قضایی کشور در نشستی خبری و در تاریخ 4 بهمن همان سال در خصوص دستگیری رسول دانیال‌زاده و اتهاماتش و ادعاهای برخی نمایندگان مجلس مبنی بر ارتباط وی با حسین فریدون گفت: من شخصاً موافق بوده و هستم که برخی متهمین به صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها هم اجازه انتشار عکس، اتهامات وی و جزئیات دادگاه باشند.

,

اژه‌ای افزود: چرا وقتی سارقی که چند سابقه دارد نباید چهره او را نشان دهیم و یا فردی که چند هزار میلیارد تومان بدهی دارد چهره‌اش به جامعه نشان داده نشود ولی ما براساس قانون موظف به انجام این کار نیستیم و خود را تابع قانون می‌دانیم.

,

اژه‌ای در همین راستا اظهارداشت: شخصی که شما نام بردید دستگیر شده و تحقیقات از وی در مرحله انجام است ضمن اینکه ارتباط وی با حسین فریدون هم کاملاً مشهود است ولی هم‌اکنون نحوه این ارتباط و اقدامات آنها مشخص نیست و باید منتظر نتیجه تحقیقات این پرونده باشیم.

,

فرار یکی از متهمان پرونده

, فرار یکی از متهمان پرونده,

پس از بازداشت دانیال زاده و آغاز رسیدگی به پرونده وی و پس از گذشت قریب به 4 ماه از دستگیری وی و برگزاری جلسات بازپرسی و تحقیق مشخص شده است یکی از متهمان کلان این پرونده قضایی که در چرخه فساد دانیال زاده نقش ایفا می‌کرده به خارج از کشور گریخت.

,

فرار دانیال زاده به بهانه درمان

, فرار دانیال زاده به بهانه درمان,

در ابتدای مهرماه امسال بود که خبرهایی درخصوص فراری شدن رسول دانیال زاده از کشور گوش به گوش می‌شد.

,

بررسی ها حکایت از آن داشت دانیال زاده که با قید وثیقه از زندان آزاد شده است به بهانه درمان بیماری اش از کشور خارج شده و بعد از گذشت بیش از سه ماه به کشور باز نگشته است.

,

همین امر فرار رسول دانیال زاده را قطعی کرده و باعث شد موضوع فرار وی صحت پیدا کند.

,

بازداشت دانیال زاده و بازگشت به ایران

, بازداشت دانیال زاده و بازگشت به ایران,

حالا پس از گذشت یک ماه از علنی شدن موضوع فرار دانیال زاده اخباری به گوش می‌رسد که این فرد در یکی از کشورها شناسایی شده و پس از دستگیری به ایران بازگردانده شده است.

,

 دانیال زاده با چه مسئولانی مرتبط بود؟

,  دانیال زاده با چه مسئولانی مرتبط بود؟,

لازم به ذکر است، رسول دانیال زاده بیش از چهار هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد و از مرتبطان نزدیک اکبر طبری و حسین فریدون است. او در پرونده حسین فریدون به اتهام پرداخت رشوه محکوم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه