اخبار داغ

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شیلات ایران:

تحول در ارائه خدمات مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است

تحول در ارائه خدمات مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران گفت: موتور محرک دولت و تحول در ارائه خدمات مطلوب به جامعه مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امیرمسعود حیدری عصر امروز در جمع مدیران و کارکنان شیلات مازندران در بابلسر اظهار کرد: موتور محرک دولت و تحول در ارائه خدمات مطلوب به جامعه مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران ۹۶ خدمت را احصا و در سامانه دولت الکترونیک قرارداده که هدف همه ما تحقق برنامه‌های دولت در تسریع، تسهیل ومطلوب شدن خدمات به ارباب رجوع است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران تصریح کرد: فرآیندسازی فعالیت‌ها، طراحی مسیر بهبود کیفیت سازمانی، برنامه‌ریزی نیروی انسانی با توجه به شرایط موجود و مکانیزه کردن فعالیت‌های شیلاتی از جمله برنامه‌های این اداره کل است.

پیش‌بینی تولید 115 هزارتن ماهی در مازندران

مدیرکل شیلات مازندران نیز در ادامه این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شیلاتی مازندران گفت: در سال گذشته با تلاش بهره‌برداران شیلاتی و نیز برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از مجموعه بدنه کارشناسی شیلات استان با دارابودن تخصص و تعهد توانستیم ۱۰۵ هزار تن به ارزش اقتصادی هزار و 730 میلیارد تومان انواع آبزیان را تولید و روانه بازار کنیم.

ولی‌الله محمدزاده یادآور شد: در سال گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ تن محصولات شیلاتی نیز به خارج ازکشور صادر شد که به میزان 29 میلیارد دلار ارزآوری داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز ۱۱۵ هزارتن ماهی در استان تولید شود که از محل آن ۲ هزار میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم، برون‌سپاری برخی از خدمات ازجمله خدمات بندر صیادی امیرآباد، کیفی‌سازی نیروی انسانی ازطریق توسعه آموزش‌های تخصصی و کاربردی، تربیت مدیران برای آینده و تشکیل فایل مدیریتی، صیانت ازحقوق مردم و سلامت اداری و نهادینه کردن آن ازجمله برنامه‌های شیلات مازندران در بخش تحول اداری است.

وی افزود: انجام این برنامه‌ها مستلزم هزینه‌ها و امکانات و حمایت‌های سازمانی شیلات ایران است که امیداواریم با فراهم شدن زمینه‌ها، این برنامه ها محقق شده و خدمات مطلوب‌تری به ارباب رجوع ارائه شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, پیش‌بینی تولید 115 هزارتن ماهی در مازندران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه