اخبار داغ

آیت‌الله سعیدی در دیدار رئیس سازمان بسیج:

زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در برنامه‌های فرهنگی بسیج قرار گیرد

زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در برنامه‌های فرهنگی بسیج قرار گیرد
تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌ها، آشنایی بسیج و سپاه با معنویت و اخلاق است، گفت: زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) نیز باید همواره در برنامه‌های فرهنگی بسیج مورد توجه و تأکید قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سعیدی صبح امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید با تأسی از ائمه و اهل‌بیت(ع) به خدمتگذاری بپردازند.

وی ادامه داد: ما باید در سبک زندگی و فرهنگ اجتماعی زمان را از دست ندهیم و از سیره و سبک اهل‌بیت (ع) بهره ببریم و بهترین زمان برای این کار هفته وحدت و سالروز پیامبر اکرم (ص) است.

آیت‌الله سعیدی افزود: باید اسوه‌ها و الگوهای مناسب را به مردم ارائه دهیم و در واقع راه درست را نشان دهیم.

وی بیان داشت: این سیره و روش موجب می‌شود که مردم در مسیر اولیاءالله قرار بگیرند و از کرامات و فضائل آن بهره‌مند شوند.

امام‌جمعه قم با اشاره به کرامت‌ها و فضائل رهبری، تأکید کرد: از کرامات ایشان این است که اگر کسی رهبر معظم انقلاب را در خواب ببیند به‌منزله ای این است که حرم امام رضا(ع) را زیارت کرده است.

وی ادامه داد: این از ویژگی‌های اولیای خداست و این مراتب در انتظار همه مسلمانان است به‌شرط این‌که سیره اهل‌بیت (ع) را در زندگی خودمان به‌عنوان الگو و مسیر قرار دهیم.

آیت‌الله سعیدی به بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات رهبری درزمینهٔ اخلاق و معنویت اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از رسالت‌های ما این است که بسیج و سپاه را با معنویت و اخلاق بیشتر از گذشته آشنا کنیم و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی ابراز داشت: زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) نیز باید همواره در برنامه‌های فرهنگی بسیج موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه