اخبار داغ

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه:

مردم با وحدت و انسجام پای نظام و رهبری ایستادند

مردم با وحدت و انسجام پای نظام و رهبری ایستادند
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: در همه صحنه‌های حساس کشور مردم پای نظام و رهبری ایستادند و با انسجام و وحدت، توطئه دشمنان را خنثی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله مرتضی مقتدایی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: اینکه این نظام با توجه به تمام مخالفت‌ها و جنایت‌های رژیم طاغوت توانست پیروز شود چیز جز وحدت امت اسلامی نبود.
 
وی با اشاره به اینکه با وحدت می‌توان این نظام را در آینده حفظ کرد گفت:وظیفه مسئولین، روحانیون و ائمه جماعت این است که از برکات و نتایج وحدت با مردم صحبت کنند.
 
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه بر آیه قرآن « وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا» تأکید و عنوان کرد: باید قرآن کریم محور امت اسلامی باشد و براساس مبانی قرآنی روش زندگی و کار بیاموزیم.
 
آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه باید از پراکندگی و تفرقه پرهیز کنیم گفت: اگر تقوا در بین انسان‌ها ایجاد شود عوامل تفرقه که حب دنیا و جا و مقام است از بین می‌رود و می‌توانیم وحدت داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت در بین مردم ایران وجود دارد اظهار کرد: در همه صحنه‌های حساس کشور مردم پای نظام و رهبری ایستادند و با انسجام و وحدت، توطئه دشمنان را خنثی کردند.
 
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه با تأکید بر اینکه این نظام مورد تأیید خداوند است بیان کرد: دشمن در طول این چهل سال هر روز توطئه کردند و هر روز وعده می‌دادند این نظام سقوط می‌کند ولی با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه راه به جایی نبردند فلذا مطمئن باشید این نظام مورد تأیید خداوند است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه