اخبار داغ

امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب:

هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی است

هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی است
امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب گفت: هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی در همه عرصه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ماموستا ملاغفور مرادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر مهر و رحمت(ص)، وحدت را یکی از مهم ترین نیازهای جوامع بشری دانست و اظهار داشت: هفته وحدت یادرگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و عامل استحکام پیوند میان مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب هفته وحدت را تجلی یکپارچگی امت اسلامی در همه عرصه‌ها معرفی کرد و افزود: عملی کردن وحدت بین مذاهب مختلف سبب رسیدن مسلمانان به قله رفبع موفقیت می شوند لذا نباید اختلاف در مسائل قومی و جناحی سبب ایجاد تفرقه شود.

,

این مسئول همچنین وحدت را یکی از اسباب دوری از آسیب‌های تفرقه دانست و یادآور شد: باید با وحدت و همدلی عزت و اقتدار اسلام را ایجاد و حفظ کرد چرا که در اینصورت می توانیم ارزش های والای اسلامی را حفظ و از تفرقه نجات داد.

,

ماموستا مرادی بیان داشت: در این شرایط که دشمنان هر روز به دنبال طرح دسیسه ای تازه برای تضعیف اعتقادات و شکست اسلام است باید نقاط ضعف را شناسایی کرد ودر برابر دشمنان ید واحده باشیم.

,

وی بر لزوم تقویت بیش از پیش وحدت بین مسلمانان تاکید کرد و اظهار داشت: باید این میراث نبوی را گرامی بداریم تا به دسیسه های دشمن مبتلا نشویم و در چاه جهل و ظلمت سقوط نکنیم.

,

امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب گفت: مشکلاتی که امروز بر کشور ما حاکم شده است با وحدت حل و فصل خواهد شد و جهان اسلام نیازمند یکپارچگی و اتحاد برای فائق آمدن بر نقشه های شوم دشمنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه