اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

بیش از 4 واحد تولیدی در استان زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شود/ خروج از وابستگی با افتتاح مجموعه تولیدی فولاد آلیاژی پیچ و مهره‏ در زنجان

بیش از 4 واحد تولیدی در استان زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شود/ خروج از وابستگی با افتتاح مجموعه تولیدی فولاد آلیاژی پیچ و مهره‏ در زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به واحدهای تولیدی در دست تکمیل گفت: ‏4 واحد تولیدی در استان زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شوند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به واحدهای تولیدی که قرار است امسال به صورت رسمی افتتاح شوند، اظهار کرد: یکی از 6 واحدی که قرار بود تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرند، واحد مهیار بود که به صورت رسمی افتتاح شد و ما نیز آن را از لیست خارج کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه طرح توسعه جی تی آی نیز آماده افتتاح است، ابراز کرد: این واحد در سفر وزیر صنعت آماده افتتاح بود که به دلیل سفر وزیر به خدابنده و برنامه های زیاد وی نتوانستیم این واحد را به صورت رسمی افتتاح کنیم.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه این واحد از 20 میلیارد نخ به 31 میلیارد نخ رسیده ست، خاطرنشان کرد: واحد تولیدی فولادکاران افق(مجموعه تولیدی فولاد آلیاژی پیچ و مهره) که نیاز داخل از خارج وارد می‌شد اکنون با بهره برداری آن شاهد تولید داخل در این عرصه خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه فولادکاران افق دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، گفت: طرح توسعه راشا کاسپین، البرز ناب آرش و جهان نمو از جمله واحدهایی هستند که قرار است افتتاح شوند.

,

فغفوری بیان کرد: واحدهایی که قرار است تا پایان امسال افتتاح شوند بیش از چهار مورد هستند اما ما پروژه‌هایی را در لیست قرار دادیم که واقعا در مرحله افتتاح هستند.

,

وی تصریح کرد: این واحدهای تولیدی قرار است با حضور مسئولان ارشد کشوری مورد افتتاح قرار گیرند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش مدیریت استان در راستای رونق تولید است، اظهار کرد: ما تمام توان مان را در این راستا به کار می گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه