اخبار داغ

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رئیس سازمان بسیج:

بسیج یکی از عواملی اصلی حفظ انقلاب و امنیت نظام است

بسیج یکی از عواملی اصلی حفظ انقلاب و امنیت نظام است
این مرجع تقلید بابیان این‌که بسیج یکی از عواملی اصلی حفظ انقلاب و امنیت نظام است، گفت: بسیج یک نعمت بزرگی است که با عنایت خداوند متعال در کشور شکل گرفت و خدمات ارزنده‌ای را در این سال‌ها به‌خصوص در جنگ تحمیلی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به سالروز تشکیل بسیج با فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه است که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار آن بوده و در طی این 40 سال توانسته به‌خوبی در خدمت نظام و رهبری باشد.

وی ادامه داد: بسیج یک نعمت بزرگی است که با عنایت خداوند متعال در کشور شکل گرفت و خدمات ارزنده‌ای را این سال‌ها به‌خصوص در جنگ تحمیلی داشته است.

آیت نوری همدانی بیان داشت: بسیج در عرصه‌های سیاسی، سازندگی و فرهنگی همواره حضورداشته و خدمت گذار مردم بوده است.

وی افزود: بسیج در عرصه‌ای سازندگی و کمک کردن به محرومان همواره پیش‌قدم بوده و توانسته رضایت‌مندی مردم را به‌خوبی جلب کند.

این مرجع تقلید شیعیان اوضاع منطقه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: امروز ناآرامی‌ها در عراق، سوریه، لبنان و بحرین به‌خوبی اهمیت امنیت را در یک کشور نشان می‌دهد.

وی امنیت مثال‌زدنی کشورمان را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: بسیج یکی از عوامل اصلی حفظ انقلاب و امنیت نظام است و باید همواره موردتوجه باشد.

آیت‌الله نوری همدانی به نیازهای امروز جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: امنیت نیاز اول جامعه است که باید به‌خوبی تأمین شود و در گام دوم مردم نیازمند عدالت هستند به‌طوری‌که همه مردم به عدالت محتاج هستند.

وی توجه به معیشت مردم را خواستار شد و ابراز داشت: مردم ازلحاظ معیشت زندگی نباید در تنگنا باشند و این وظیفه‌ای همه‌ای مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: هرکسی که خدمتش بیشتر باشد در پیشگاه خداوند محبوب‌تر است و این شجره طیبه نیز از محبوبیت زیادی در پیشگاه خداوند برخوردار است.

امسال فصل جدیدی را در کارنامه بسیج شروع خواهیم کرد
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور نیز در ابتدای این دیدار با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد (ص) اظهار داشت:امسال چهلمین سالگرد صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج است که این موضوع وظیفه‌ای ما را سنگین‌تر از قبل می‌کند.
وی ادامه داد: امسال می‌خواهیم فصل جدیدی را در کارنامه بسیج آغاز کنیم و در این زمینه نیازمند بهره‌گیری از فرمایشات و راهنمایی علما هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امسال فصل جدیدی را در کارنامه بسیج شروع خواهیم کرد,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه