اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

آقای روحانی به جای مسائل تفرقه‌انگیز وضعیت اقتصادی را بهبود بخشید/ مبارزه با فساد باید از داخل قوه مجریه آغاز شود

آقای روحانی به جای مسائل تفرقه‌انگیز وضعیت اقتصادی را بهبود بخشید/ مبارزه با فساد باید از داخل قوه مجریه آغاز شود
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مبارزه با فساد باید از داخل قوه مجریه آغاز شود و امروز دولت باید به کمک قوه قضائیه با سرمنشأ فساد بخصوص مفسدان دانه درشت و مسئولینی که موجب فساد و خطا در جامعه می‌شوند مبارزه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد سخنرانی‌های اخیر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور به جای اشاره به مسائل تفرقه انگیز در جامعه و ایجاد تنش بدنبال راهکاری برای بهبود وضعیت اقتصادی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: اینگونه سخنرانی برای عده‌ای از مردم که در روستاها و حتی در شهرها نانی برای خوردن و نیز بعضی از روستاهای خراسان‌جنوبی آبی برای نوشیدن ندارند، دردی دعوا نمی‌کند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص مبارزه با فساد تصریح کرد: جای تعجب است، که امروز رئیس جمهور بجای اینکه به دستگاه قضایی کشور کمک کنند،آنان را مورد هجمه قرار می‌دهند.
,
 
,
عبادی با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید با قدرت به کار خود ادامه دهد،خاطرنشان کرد: مردم کشور قدردان زحمات ریاست محترم قوه قضائیه هستند، چرا که در این هشت ماه با مفسدان اقتصادی  در جامعه برخورد و مبارزه شده، تا جای که برخورد با 60 قاضی متخلف آغاز کار مقابله با فساد در دستگاه قضایی و جامعه بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید از داخل قوه مجریه آغاز شود، ادامه داد: امروز دولت باید به کمک قوه قضائیه با سرمنشاء فساد بخصوص مفسدان دانه درشت و مسئولینی که موجب فساد و خطا در جامعه شدند مبارزه کند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولتی که وزرای هزار میلیاردی داشته باشد، اینگونه صحبت‌ها همخوانی ندارد.
,
 
,
عبادی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور هر کسی که مفسد اقتصادی هست، به دستگاه قضایی معرفی کنید، نه اینکه مبارزه با مفسدان جامعه موجب نارضایتی شما شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید مبازره با مفسدان اقتصادی همه‌گیر شود، افزود: امروز تمام کسانی که از مفسدان اقتصادی صدمه خورده‌اند، باید تلاش کنند در جامعه اسلامی ایران رانت‌خوران و مفسدان خواب خوشی نداشته باشند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نخبگان در عرصه مباحث علمی و فرهنگی در گام دوم انقلاب، تاکید کرد: امروز باید صاحب نظران انقلابی، نخبگان و رسانه‌ها به سمتی مباحث را هدایت کنند، که دیگر اقدامات شایسته فساد ستیزی کوچک شمرده نشده و جامعه به سمت تمدن اسلامی حرکت کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه