اخبار داغ

سردار ریحانی:

ایستادگی ملت‌های مسلمان در مقابل دشمنان برگرفته از تفکر بسیجی است

ایستادگی ملت‌های مسلمان در مقابل دشمنان برگرفته از تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایستادگی ملت‌های مسلمان در مقابل دشمنان برگرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی صبح امروز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس ناحیه کرمانشاه و ناحیه عشایری که در تنگه کنشت برگزار شد اظهار داشت: تشکیل بسیج براساس یک تفکر الهی شکل گرفت و امام راحل(ره) با استعانت از آیات الهی این شجره طیبه را غرس کرد و مقام معظم رهبری آن را رشد و نمو داد که در این چهل ساله انقلاب باعث عزت، سربلندی و بقاء این نظام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: درود خدا بر مجاهدانی که برای دفاع از این کشور در همه صحنه های انقلاب با اعتقاداتی محکم و انقلابی حضور داشتند.

,

وی گفت: بسیج مایه عزت و سربلندی برای نظام و امیدواری برای دوستان و مایه سرشکستگی و عصبانیت برای دشمنان است.

,

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امروز این شجره طیبه به درخت تناور و پرثمری تبدیل شده و به حمد خدا شاخ و برگ های آن در سراسر جهان و منطقه خاورمیانه رسیده است و باعث خیزش و سربلندی ملت های مسلمان شده است. 

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس الگو گرفتن از تفکر و فرهنگ بسیجی است که امروز ملت های مسلمان فلسطین، یمن، لبنان، عراق و سوریه در مقابل توطئه دشمنان محکم ایستاده اند.

,

وی ادامه داد: اگر این تفکر بسیجی نبود در عراق، حشد الشعبی و در سوریه نیروهای مردمی رشد پیدا نمی کرد که بتواند داعش را نابود کند و توطئه های آمریکا را خاموش کنند.

,

ایستادگی ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان نشات گرفته از تفکر بسیجی است

, ایستادگی ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان نشات گرفته از تفکر بسیجی است, ایستادگی ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان نشات گرفته از تفکر بسیجی است,

سردار ریحانی ایستادگی ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان به جهت داشتن فرهنگ تفکر بسیجی دانست و افزود: امروز بسیج در همه بسترها از جمله علم، طب، صنعت،؛کشاورزی، دانش آموزی و ... رشد و نمو پیدا کرده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 90 در کرمانشاه فرمودند همه جلوه های بسیج زیباست و اما جلوه نظامی بسیج یک پله بالاتر است یعنی حضور و انسجام شما در آموزش ها و رزمایش ها نشان دهنده دفاع از این کیان است و این یک پیام برای دوستان و یک پیام برای دشمنان خواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: توجه ویژه به این آموزش ها و رزمایش ها داشته باشید چرا که مایه بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان خواهد بود.

,

, ,

سردار ریحانی همچنین توصیه هایی به جوانان بسیجی داشت و گفت: جوان بسیجی باید جسمی چالاک، آماده و پرتوان در مقابل دشمن داشته باشد و به لحاظ اعتقادی نیز باید اعتقادی راسخ و روحیه انقلابی و ماندگار داشته باشند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین از جوانان خواست که قدر جوانی را بدانید و گفت: جوانان تحصیل علم را نباید فراموش کنند چرا که آینده کشور به دست جوانان بسیجی باید

,

باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه