اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:

اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز در انبارها موجود است/افزایش قیمت نخواهیم داشت

اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز در انبارها موجود است/افزایش قیمت نخواهیم داشت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: مردم از اولین ساعات، همکاری بسیار خوب همراه با آرامش در اجرای برنامه داشتند و اطمینان می‌دهیم در انبارها اقلام ضروری و کالاها موجود است؛ مشکل و کمبودی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، با تأکید بر اینکه هموطنان عزیز در جریان باشند فقط قیمت بنزین افزایش یافته است اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین با در نظر گرفتن سهمیه بیشتر برای خودروها در بخش حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه برای تاکسی‌های اینترنتی نیز سهمیه در چارچوب تعریف شده در نظر گرفته شده است گفت: در حمل و نقل‌های با ظرفیت بالا با مصرف گازوئیل و سی ان جی تغییری نداشتیم.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که در سایر اقلام افزایش قیمتی نداشته باشیم بیان کرد: ‌اکیپ‌های نظارت به منظور کنترل ثبات قیمت کالاها از امروز در استان فعال خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه در شهرهمدان ۵ اکیپ برای نظارت بر بازار در نظر گرفته شده است افزود: در شهرستان ملایر ۳ اکیپ و در سایر شهرستان‌ها نیز در هر شهرستان یک اکیپ گشت و بازرسی فعال است.

,

پورمجاهد با تقدیر از همکاری و همراهی مردم در اجرای این برنامه تصریح کرد: مردم از اولین ساعات، همکاری بسیار خوب همراه با آرامش در اجرای برنامه داشتند و اطمینان می‌دهیم در انبارها اقلام ضروری و کالاها موجود است؛ مشکل و کمبودی نداریم.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم باید صبوری کنند ادامه داد: این برنامه بنا به دلایلی اجرا شده است و آنچه از منابع مابه ‌التفاوت حاصل از درآمد افزایش قیمت بنزین باشد در قالب بسته کمک معیشتی به ۱۸ میلیون خانوار پرداخت خواهد شد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه  و بودجه اوایل کشور وعده کرده است اوایل آذرماه بخش اول بسته کمک معیشتی پرداخت خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های تخصصی در استان آماده پاسخگویی در خصوص ابهامات مردمی هستند یادآور شد: مدیرکل تعزیرات، رئیس سازمان صمت و مدیرکل حمل و نقل استان، حوزه حمل و نقل شهرداری و اتوبوسرانی شهرداری نیز در این خصوص پاسخگوی شهروندان هستند.

,

پورمجاهد با تأکید بر اینکه در صورت بروز تخلف با افزایش قیمت کالاها برخورد صورت می‌گیرد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته با مجمع امور صنفی و اعضای هیأت رئیسه این موضوع مطرح شد که از اصناف شهر و دیگر شهرها اولین قدم را باید خودشان بردارند.

,

وی با بیان اینکه اگر افرادی بخواهند با افزایش قیمت به این موضوع دامن بزنند با آنها برخورد خواهد شد گفت: در صورت مشاهده مواردی و یا دریافت هرگونه گزارشی در این خصوص ابتدا روسای اتحادیه‌ها و اصناف و گشت‌های مشترک ورورد و اقدام می‌شود؛ ابتدا راهنمایی و در صورت ادامه تخلف برخورد مطابق قانون انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه