اخبار داغ

پروانه معصومی در گفتگو با دانا:

تا یاد شهدا هست، ما هستیم، ایران هست و اسلام پابرجاست/ هر مسئولی که در خدمتگزاری به مردم کوتاهی می کند به یاد بیاورد که فرزندان این سرزمین چه از جان گذشتگی هایی کرده اند

تا یاد شهدا هست، ما هستیم، ایران هست و اسلام  پابرجاست/ هر مسئولی که در خدمتگزاری به مردم کوتاهی می کند به یاد بیاورد که فرزندان این سرزمین چه از جان گذشتگی هایی کرده اند
پروانه معصومی گفت: ما هستیم، ایران هست و اسلام پا برجاست تا زمانی که یاد شهدا را در تار و پود جانمان زنده نگه داریم.
[

پروانه معصومه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص شهدای بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: ما هستیم، ایران هست و اسلام پا برجاست تا زمانی که یاد شهدا را در تار و پود جانمان زنده نگه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این شهدای بسیجی بخاطر دفاع از خاک، ناموس و دینشان به جنگ با کفر رفتند، پس می توان آن ها را به شهدای کربلا وصل کرد؛ همه این بزرگواران برای دفاع از دین و در نهایت در راه خدا قدم در راه جاودانگی گذاشتند، پس هدف همه یکی است و جایگاه رفیعی در درگاه خداوند متعال دارند.

,

این بازیگر پیشکسوت کشورمان اظهار داشت: شهادت بحث عشق و ایمان است، بحث عشق‌بازی با خدا است، هر که در این بزم مقرب تر است به چنین سعادتی دست می یابد، مگر می شود یاد و خاطر این فرزندان خلف سرزمنمان را فراموش کنیم؟ خونی که در رگ های ما در جریان است لحظه به لحظه به یاد این عزیزان می جوشد.

,

پروانه معصومی در پایان گفت: هر کدام از مسئولین که گاهی در خدمتگزاری به مردم کوتاهی می کنند به یاد بیاورند که فرزندهای این سرزمین برای حفظ این آب و خاک چه از جان گذشتگی کرده اند و مادران و همسران این خاک از دسته گل های خود گذشته اند، قطعا در خدمت گذاری به مردم مصمم تر خواهند شد و خودشان را شرمنده شهدا نمی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه