اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان؛

افزایش نرخ هر گونه کالا و خدماتی تخلف است / در صورت تخلف واحدهای صنفی برخورد قانونی می شود

افزایش نرخ هر گونه کالا و خدماتی تخلف است / در صورت تخلف واحدهای صنفی برخورد قانونی می شود
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به افزایش نرخ بنزین و ایجاد تدابیر در تمام بخش های حمل و نقل گفت: هیچ گونه افزایش نزخ کالا و خدمات در سطح استان نداریم و در صورتی که گشت های سیار با موردی برخورد کنند حتما برخورد قانونی اعمال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه طبق گفته مقامات دولتی و استانی  افزایش قیمت فقط در خصوص بنزین اعمال شده است افزود: حاملهای دیگر انرژی چون گازوئیل و نفت و سی ان جی تغییر نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: با توجه به اینکه حمل و نقل یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در خدمات و ارائه کالاها نقش اساسی دارد اما در این مرحله با توجه به تدابیری که صورت گرفته افزایش نرخ سود هیچ تاثیری در حمل و نقل ندارد و در نتیجه کالا و خدمات نیز افزایش نمی یابد .

,

حسن پور عنوان کرد: هر نوع افزایش نرخ در صورت مشاهده چه در ارائه خدمات و تولید کالا تخلف است و برخورد قانونی می شود.

,

وی با بیان اینکه تاکسی ها و شرکت های خدمات خودرویی و اینترنتی هر کدام سهمیه خاص خود را دارند افزود: به هر شرکت سوخت مورد نیاز واگذار می شود و گشت های سیار تعزیرات صبح و بعدازظهر در سطح شهر حضور دارند و شهروندان می توانند در صورت تخلف با شماره 124 یا مراجعه به گشت ها ما را مطلع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه