اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

مجلس از بحث افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع نبود

مجلس از بحث افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع نبود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی بنزین را تصمیم نظام و ارکان نظام عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت بنزین تصمیم دولت تنها نیست و این موضوع در ستاد هماهنگی سه قوه تصمیم گرفته‌شده و مجلس هم بی‌اطلاع از این بحث افزایش قیمت نبوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: دولت در اجرای برنامه در رابطه با افزایش قیمت بنزین قصور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در برنامه توسعه به دولت اختیار داده که هرسال ۱۰ درصد به قیمت بنزین اضافه کند که درشیب ملایمی این افزایش صورت بگیرد و شاهد افزایش یک‌باره قیمت نباشیم.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این افزایش قیمت و سهمیه‌بندی مدت‌هاست در محافل تصمیم‌گیری کشور ازجمله در جلسات غیرعلنی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه‌وبودجه مطرح بود اما بعد از تحریم‌ها و مسائل خاص اقتصادی کشور مقام معظم رهبری دستور دادند تا ستاد هماهنگی سه قوه تشکیل شود و درباره مسائل این‌گونه تصمیم‌گیری شود.

,

وی  افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی بنزین را تصمیم نظام و ارکان نظام عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت بنزین تصمیم دولت تنها نیست و این موضوع در ستاد هماهنگی سه قوه تصمیم گرفته‌شده است.

,

کاظمی افزود: این ستاد از ناحیه رهبری اختیار تام در تصمیم‌گیری‌ها دارد و مجلس هم بی‌اطلاع از این بحث افزایش قیمت نبوده است.

,

وی با اشاره به برنامه پنجم و ششم توسعه در رابطه با افزایش قیمت‌ها بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت این اختیار را داده بودند و دولت باید به مصوبه برنامه توسعه پنجم و ششم عمل می‌کرد، که این کار انجام‌نشده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط خاص و بحرانی کشور این افزایش حتماً تورم را موجب خواهد شد.

,

وی تأکید کرد: دولت باید تلاش کند این افزایش باعث تورم و افزایش قیمت‌ها بخصوص در پخش حمل‌ونقل نشود.

,

کاظمی گفت: آنچه حاصل فروش این افزایش قیمت است قرار شده به‌حساب خانوارهای دهک های پایین جامعه و اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های تحت پوشش واریز شود و یک ریال این درآمد به‌حساب خزانه و دولت تعلق نمی‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه