اخبار داغ

حسینعلی حاجی دلیگانی:

دولت بدون مشورت با مجلس افزایش قیمت بنزین را انجام داد

دولت بدون مشورت با مجلس افزایش قیمت بنزین را انجام داد
حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص افزایش قیمت بنزین توسط دولت گفت: دولت باید مردم را محرم می‌دانست و صادقانه دلایل افزایش قیمت بنزین را به مردم و یا حتی نمایندگان مردم در میان می گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص افزایش قیمت بنزین توسط دولت اظهار کرد: دولت باید مردم را محرم می‌دانست و صادقانه دلایل افزایش قیمت بنزین را به مردم و یا حتی نمایندگان مردم در میان می گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با مشورت مردم و یا حداقل با نمایندگان بنزین را افزایش می داد، اکنون دولت بدون هیچ مشورتی با مجلس این افزایش را انجام داد و دولت کار اشتباهی کرده است.
,
وی با اشاره به مدعی دولت برای حمایت از ‌۱۸ میلیون خانوار افزود: اگر دولت به طور واقعی می خواست که به ‌۱۸ میلیون خانوار کمک کند، یک و یا دو ماه برای مردم تبیین و شفاف می کرد و بعد از آن قیمت افزایش داده می شد.
,
حاجی دلیگانی با توضیح اینکه دولت باید حمایت از ۱۸ میلیون خانوار را مدتی اجرا و پس از آن قیمت بنزین را افزایش میداد، تصریح کرد: یکشنبه جلسه مجلس در خصوص افزایش قیمت خواهد بود و قطعا بر اجرای حمایت از ۱۸ میلیون خانوار ایرانی نظارت می کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه