اخبار داغ

دبیر کمیسیون انرژی مجلس:

طرح افزایش قیمت بنزین در زمان نامناسب اجرا شد/ دولت با مردم شفاف نبود

طرح افزایش قیمت بنزین در زمان نامناسب اجرا شد/ دولت با مردم شفاف نبود
عبدالحمید خدری گفت: طرح افزایش قیمت بنزین در زمان نامناسب اجرا شد و باید ابتدا فضای روانی جامعه برای این موضوع مهیا و با شفافیت مطرح می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: صبح امروز سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در صحن علنی مجلس پخش شد و نمایندگان درباره چگونگی حمایت از مردم بعد از افزایش قیمت بنزین بحث و تبادل‌نظر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


وی بیان کرد: مقابله با گرانی ها از اموری است که نمایندگان مجلس روی آن تاکید دارند و البته پیشنهادهایی نیز برای برگزار نشست‌های مشترک با دولت برای بررسی شرایط بعد از افزایش قیمت بنزین هستند تا به مردم فشار بیشتری وارد نشود و هر چند برخی نمایندگان به دنبال طرح توقف افزایش قیمت‌ها هستند ولی باید واقع‌بین باشیم و به نظر من دولت باید به صورت شفاف شرایط را به مردم توضیح دهد و دلایل و الزامات خود را بیان کند و مردم را محرم بداند نه به این شیوه فعلی که من به عنوان دبیر کمیسیون انرژی مجلس تا نیم ساعت قبل از اجرای طرح از آن مطلع نبودم و آنرا تکذیب می کردم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد: سران سه قوه باید نشست‌های دیگری برگزار کنند راهکارهای عملی و فوری برای مقابله با افزایش قیمت‌ها چاره اندیشه شود زیرا محال است وقتی حامل های انرژی افزایش پیدا نمی کند تاثیری برای سایر موارد نداشته باشد چون هزینه رفت و آمد، سرویس مدارس و خیلی از خدمات و کالاها افزایش می یابد. سران سه قوه باید اگر نیاز باشد در خصوص اصلاح این طرح یا موارد دیگر اقدامی داشته باشند و تصور نکنند این یک عقب نشینی است که موجب می شود عقب نشینی باب گردد بلکه باید با کارهای کارشناسی برای اجرای بهتر امور تصمیم گیری کنند.

خدری اظهار کرد: به نظر من این طرح در زمان نامناسب اجرا شد و باید ابتدا فضای روانی جامعه برای این موضوع مهیا می شد و با شفافیت مطرح می‌شد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم تاکید کرد: این طرح در زمان نامناسبی اجرا گردید زیرا ما 22 بهمن و دهه فجر را در پیش داریم و بعد از آن انتخابات را برگزار می کنیم و این زمان و شیوه نامناسب افزایش قیمت بنزین موجب صدمه به کشور و بهتر بود در سال آینده آنرا اجرا کرد و مابه التفاوت اجرای این طرح در شرایط فعلی و سال آینده قطعاً خیلی کمتر از هزینه های صدماتی که به کشور هم اکنون زده شده است کمتر بود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه