اخبار داغ

اصرار عجیب علوم پزشکی خوی به بهره‌برداری‌‌های زودهنگام؛

استخدام ۲۷۰ پزشک و پرستار برای بیمارستانی که هنور تکمیل نشده است/ بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله خویی 27 ساله شد

استخدام ۲۷۰ پزشک و پرستار برای بیمارستانی که هنور تکمیل نشده است/ بهره‌برداری از بیمارستان آیت‌الله خویی 27 ساله شد
۲۷۰ نفر از استخدامی‌های بیمارستان آیت‌الله خویی همچنان در سایه بی‌تدبیری مسئولان بدون چاره به سر می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرباخیش، بیمارستان آیت الله خویی یکی از بیمارستان های بزرگ در دست احداث شهرستان خوی است که ۲۷ سال از کلنگ زنی آن می گذرد و مردم شهرستان همچنان در انتظار بهره برداری به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرباخیش,

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی در سایه بی مهری مسئولین بی تعهد سال هاست که پیشرفتی از لحاظ فیزیکی نداشته و بالاخره در سفرهای وزیر بهداشت وقت به شهرستان خوی موانع تکمیل بیمارستان برداشته شد.

,

اما این بار نیز گویا مسئولین چشم طمع از این بیمارستان برنداشته اند و با امضای تعهدی به صورت کاملا مخفیانه مقرر شده به جای تکمیل سازه ای و تجهیزات مورد نیاز، در کمال ناباوری این بیمارستان به عنوان جایگزین بیمارستان های شهید مدنی و قمر بنی هاشم استفاده شود.

,

در مشاهدات عینی صورت گرفته شاهد کمبودهای زیادی از نظر سازه ای در بیمارستان آیت الله خویی هستیم، همچنین انتقال لاک پشتی تجهیزات دو بیمارستان ذکر شده به این بیمارستان صورت می گیرد.

,

سوال اینجاست، چرا مسئولان به دنبال افتتاح عجولانه و با اجبار بیمارستانی هستند، که هنوز یک فاز آن نیز تکمیل نشده؟

,

۳ سال قبل در آزمونی که برای تکمیل کادر این بیمارستان برگزار شد، ۲۷۰ نفر پذیرفته شده اند و تمامی مراحل استخدامی را نیز طی کرده و آماده به کارگیری هستند، اما این افراد همچنان در للاتکیفی به سر می برند و هنوز مشکل به کارگیری آنها حل نشده که این بار نیز با خبر جایگزینی بیمارستان های خوی در اغما فرو رفته اند. سوال اصلی اینجاست که تکلیف این ۲۷۰ نفر چه خواهد شد و چرا هیچ یک از مسئولین پاسخگوی این عزیزان نیستند؟

,

در نهایت باید پرسید چرا دانشکده علوم پزشکی خوی به جای تهیه و افزایش تجهیزات بیمارستانی اقدام به جایگزینی می کند و تخت های بیمارستانی این شهرستان به جای افزایش، کاهش می یابند که قطعا با این توصیف، امکانات موجود پاسخگوی نیازهای مردم شریف خوی و شمال استان نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه